Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Blir det ikke litt i overkant, og sabotere utstyret ...tar seg neppe særlig godt ut på cv'en Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Nå vet jeg egentlig svært lite om hva du jobber med og bedriftens struktur, men hvis det er mulig ville jeg tatt det høyere opp i linjen (les: en leder i høyere stilling enn den du vanligvis forholder deg til), eventuelt en personalsjef. Forøvrig tror jeg du kan få mye hjelp fra dette forumet hvis du klarer å formulere en problemstilling. Lenke til kommentar
kimian Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Sykt mange som leser nå... Hvilket os bruker du? 6941315[/snapback] windows xp pro Lenke til kommentar
roht Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Kan du ikkje berre gje oss meir informasjon om kva du jobbar med, kva stilling du har, kva slags datamaskin du set på, kva som er oppgåva di, kva det programmet du held på med er? Spør skikkeleg, og du skal få svar skikkeleg.... Å tulle til ei datamaskin fordi du ikkje klarar ei oppgåve er etter mi meining ein person som ikkje skulle ha hatt den jobben... Lenke til kommentar
kimian Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Blir det ikke litt i overkant, og sabotere utstyret ...tar seg neppe særlig godt ut på cv'en 6941318[/snapback] Er vel kanskje litt i overkant. Men det tar jo ca bare en time og formatere pcen og legge in os på nytt. Greit, jeg gir opp jeg får bare gå til sjefen min å fortelle at jeg ikke klarer mer. takker for alle svar Lenke til kommentar
kimian Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Kan du ikkje berre gje oss meir informasjon om kva du jobbar med, kva stilling du har, kva slags datamaskin du set på, kva som er oppgåva di, kva det programmet du held på med er? Spør skikkeleg, og du skal få svar skikkeleg.... Å tulle til ei datamaskin fordi du ikkje klarar ei oppgåve er etter mi meining ein person som ikkje skulle ha hatt den jobben... 6941329[/snapback] hehe ingen problem. Forventa ikke at du skulle forstå min problemstilling heller. Jeg spurte skikkelig, jeg er pissredd for å spørre om hjelp mer Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg fikk sympati for deg når jeg leste innlegget ditt, men etter at jeg så dette så vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. Lenke til kommentar
kimian Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Jeg fikk sympati for deg når jeg leste innlegget ditt, men etter at jeg så dette så vet jeg ikke helt hva jeg skal tro. 6941344[/snapback] Tro det eller ei så er det faktisk ikke jeg som har skrevet den der. Den tråden ble laget av en kompis av meg når vi satt på lan og det var en som hadde gjort så hele pcen gikk adundas. (han skulle få igjen) Men ey takk, det står kanskje noe nyttig der som jeg kan bruke. Lenke til kommentar
Illus Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Dette virker useriøst på meg. Tråden det henvises til ligner da språk- og formatmessig mye på denne. Anbefaler stenging av tråden. Er ikke mye å hente for noen her. Lenke til kommentar
kimian Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Dette virker useriøst på meg. Tråden det henvises til ligner da språk- og formatmessig mye på denne. Anbefaler stenging av tråden. Er ikke mye å hente for noen her. 6941415[/snapback] Som sagt sa jeg at du kunne tro hva du ville... Ja veldig useriøst da jeg faktisk er så redd for å spørre om hjelp at jeg må ty til et forum (blir spamma ned) for å få hjelp. Jeg kan fjerne tråden selv om det er en mulighet ? Dumt av meg å plage dere med mine problemer Endret 26. september 2006 av kimian Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Så heller spør om å få hjelp da til det som virkelig er problemet ditt. Hva sliter du med? Forklar hva som er arbeidsoppgaven du ikke får til. Er sikkert noen som har svar til deg. Slike "rundtgrøtensvar" gjør folk bare pissed... Forresten, hvis det er slik du ber om hjelp fra kollegene dine, så er det ikke rart at du er redd for å spør igjen... Endret 26. september 2006 av spiffers Lenke til kommentar
Illus Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Dersom du trenger noen å prate med er det flere tips på denne siden Dersom du trenger hjelp til data-problemene dine anbefaler jeg at skriver ned hva som er problemet.. hva du har prøvd/ikke prøvd.. o.l. Ha en god dag Lenke til kommentar
kimian Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Så heller spør om å få hjelp da til det som virkelig er problemet ditt. Hva sliter du med? Forklar hva som er arbeidsoppgaven du ikke får til. Er sikkert noen som har svar til deg. Slike "rundtgrøtensvar" gjør folk bare pissed...Forresten, hvis det er slik du ber om hjelp fra kollegene dine, så er det ikke rart at du er redd for å spør igjen... 6941441[/snapback] Er ikke gøy å spørre om hjelp da du ser at de blir oppgitt over at man ikke forstår. Men jeg blir heller sittende her å vente til de kommer, så får jeg heller bare si det til den IGJEN at jeg ikke klarer oppgaven Lenke til kommentar
XCVBS Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hvorfor kan du ikke bare skrive hva som er problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå