kimian Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Takk for hjelpen Endret 26. september 2006 av kimian Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Er dette jobbrelatert? Skift jobb! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Snakker om viljestyrke.... Nei, ungomen nå til dags. Lenke til kommentar
kimian Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Er dette jobbrelatert? Skift jobb! 6941207[/snapback] Jobbrelatert ja.. jeg bytter jobb til neste år. Har allerede skaffet meg ny! Men jeg sitter nå her...... finnes det en måte? Lenke til kommentar
kimian Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Snakker om viljestyrke.... Nei, ungomen nå til dags. 6941222[/snapback] Viljestyrke? ..... Er du klar over hvor hardt jeg har prøvd for å forstå akkurat det greine her? Hvorfor tror du jeg maser? Jeg vil jo veldig gjerne klare det her, men når jeg ikke klarer å forstå hva de mener så er det ikke så greit Endret 26. september 2006 av kimian Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hvordan har det seg at du jobber med så vanskelige ting? Jeg forstår ikke helt hva du er ute etter jeg, du får heller bare si opp og finne deg en jobb innenfor et annet yrke enn å starte sabotasje på arbeidsplassen. Hva med å sykmelde deg hvis du har det så ille på jobb? Hva er dette vanskelige du jobber med forresten? Lenke til kommentar
kimian Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Hvordan har det seg at du jobber med så vanskelige ting? Jeg forstår ikke helt hva du er ute etter jeg, du får heller bare si opp og finne deg en jobb innenfor et annet yrke enn å starte sabotasje på arbeidsplassen. Hva med å sykmelde deg hvis du har det så ille på jobb? Hva er dette vanskelige du jobber med forresten? 6941242[/snapback] Jeg klarer stor sett alt anna og jeg trenger pengene. Jeg har bare mast nå og de vil ikke forstå at jeg ikke klarer akkurat den oppgaven her. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Trenger du help til oppgaven isteden? Lenke til kommentar
kimian Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Trenger du help til oppgaven isteden? 6941253[/snapback] Jeg trenger hjelp til oppgaven ja, og jeg har spurt om hjelp såpass mange ganger nå at jeg ser de blir røde i ansiktet av sinne hver gang de ser jeg kommer. Nå tør jeg rett og slett ikke spørre mer. Jeg hørte de baksnakka meg her i stad "jeg har rett og slett ikke tid til å hjelpe han". Så det frister så utrolig lite å spørre... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Trenger du help til oppgaven isteden? 6941253[/snapback] Jeg trenger hjelp til oppgaven ja, og jeg har spurt om hjelp såpass mange ganger nå at jeg ser de blir røde i ansiktet av sinne hver gang de ser jeg kommer. Nå tør jeg rett og slett ikke spørre mer. Jeg hørte de baksnakka meg her i stad "jeg har rett og slett ikke tid til å hjelpe han". Så det frister så utrolig lite å spørre... 6941265[/snapback] Spør her på forumet da? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Spør her på forumet da? Skulle til å si det samme Lenke til kommentar
kimian Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Trenger du help til oppgaven isteden? 6941253[/snapback] Jeg trenger hjelp til oppgaven ja, og jeg har spurt om hjelp såpass mange ganger nå at jeg ser de blir røde i ansiktet av sinne hver gang de ser jeg kommer. Nå tør jeg rett og slett ikke spørre mer. Jeg hørte de baksnakka meg her i stad "jeg har rett og slett ikke tid til å hjelpe han". Så det frister så utrolig lite å spørre... 6941265[/snapback] Spør her på forumet da? 6941269[/snapback] Det er mer invikla enn som så. jeg vet ikke en gang selv hva jeg skal spørre om omtrent. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Det er mer invikla enn som så. jeg vet ikke en gang selv hva jeg skal spørre om omtrent. Hva er problemstillingen da? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Trenger du help til oppgaven isteden? 6941253[/snapback] Jeg trenger hjelp til oppgaven ja, og jeg har spurt om hjelp såpass mange ganger nå at jeg ser de blir røde i ansiktet av sinne hver gang de ser jeg kommer. Nå tør jeg rett og slett ikke spørre mer. Jeg hørte de baksnakka meg her i stad "jeg har rett og slett ikke tid til å hjelpe han". Så det frister så utrolig lite å spørre... 6941265[/snapback] Spør her på forumet da? 6941269[/snapback] Det er mer invikla enn som så. jeg vet ikke en gang selv hva jeg skal spørre om omtrent. 6941278[/snapback] Forsøk! Lenke til kommentar
kimian Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 javel.. er det noen av dere som har drevet med et program som heter hed ? er det ikke det.. så er det liten hjelp å få :-\ Lenke til kommentar
Saet Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Du gidder jo nesten ikke å prøve engang jo... Hvis du vil tvinges til å formatere kan du jo prøve å slette noe rundt NT loaderen. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Er du kvalifisert til å gjøre oppgaven? Lenke til kommentar
kimian Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Du gidder jo nesten ikke å prøve engang jo...Hvis du vil tvinges til å formatere kan du jo prøve å slette noe rundt NT loaderen. 6941300[/snapback] gidder nesten ikke prøve? hvor ille hardt tror du ikke jeg har prøvd da jeg faktisk må ty til et forum? Er kanskje ikke så lett for dere å forstå at det kan være utrolig tungt for meg å sitte her å høre på de si : "det er jo så lett, hva er problemet?" - så vet jeg ikke en gang hva jeg skal spørre om en gang... NT loaderen? Lenke til kommentar
kimian Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Er du kvalifisert til å gjøre oppgaven? 6941308[/snapback] Tydeligvis ikke akkurat det her... det tar jo tid å sette seg inn i nye ting, men det er her way over hva jeg klarere å håndtere Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Sykt mange som leser nå... Hvilket os bruker du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå