SilentBob Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Sitter å ser på god morgen norge på tv2, på en vanlig (ikke WS) TV. Etter som jeg forstår så gikk tv2 over til 16:9 i går og det er jo vel og bra, men skal virkelig skjermbildet se slik ut? Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 er sånn her også. bilde ble ikke akkurat lettere å se med tanke på min svææææære 14 tommers tv Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Testa bare for morro skyld på en gammel 4:3 skjerm i går. Det såg gale ut, men ikke like gale som ditt eksempel Det som skulle skjedd var vel at du skulle få en svart stripe oppe og nede men at hele bildet fortsatt viser. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Bruker du parabolmottaker? I så fall må du stille den inn rett. Det vil si at du må sett den i 4:3 modus, siden det er det din tv er. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Flytter denne til tv-delen av forumet. I tillegg la jeg bildene i spoiler da de var litt vel store. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Bruker du parabolmottaker? I så fall må du stille den inn rett. Det vil si at du må sett den i 4:3 modus, siden det er det din tv er. 6941217[/snapback] Ja, var noe slikt hoss oss også, men aner ikke hvordan vi fikk stilt inn rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå