egileskimo Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hello, Har kjøpt meg nye pc komponenter og har problemer når jeg spiller Anarchy online. Kan spille fra 10min til halvannen time og så går skjermen svart ( som om den setter seg i dvale, lyset går fra grønt til å blinke gult) og så hakker lyden litt og pc'n henger seg helt. Etter første gang så skjer det noe hyppigere når jeg prøver igjen. Har prøvd alt av drivere til kortet og det hjelper ingenting, brukt drivercleaner, er ikke her det ligger. Pc'n klarer seg fint på gamle spill som diablo 2 og kan stå hvor lenge som helst i windows og vanlig internett surfing, så må være noe med tung grafikk. Amd 3200 corsair 2x 512 ram ati radeon x800gt 256 ddr3 ram, powercolor Kortet virker ikke som om blir varmt i hele tatt, kan det være vifta til cpu'n som ikke klarer å holde følge med skjermkortet? Eller om dere har noen andre lure tips som ikke krever innkjøp. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hvilken strømforskyning har du? Lenke til kommentar
rascl Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 test rambrikkene dine hver for seg. ta ut den ene, klikker det igjen, setter du inn den du tok ut, og putter den som sto i da d klikka. klikker det kun med en av de, er det selvsagt den ene rambrikken som er gåen. Lenke til kommentar
moriendum Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Dette hadde jeg også problemer i den tiden jeg spilte AO, for meg løste det seg når jeg økte volten på CPUen, men pass på at det ikke blir for varmt. Siden du sier at det skjer hyppigere etter første gang kan det også være at cpu blir for varm. Jeg hadde sjekket dette i første omgang. Lykke til Lenke til kommentar
egileskimo Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Ok skal sjekke rammen slik som du sa, og fungerer ikke det så skal jeg prøve å høyne volten litt, men trenger en beskrivelse på hvordan, AMD 3200+ athlon 64 Strømforsyninga er en 350 watts forsyning som fulgte med kabinettet jeg kjøpte, men synes det er litt merkelig om det er for lite så lite som jeg har i kabinettet mitt. Har en cdbrenner,diskettstasjon og en harddisk og et skjermkort tilkobla bare liksom.. Kommer hjem fra og får testet til torsdagen, skal si hvordan det gikk da Takk for hjelpen så langt Endret 26. september 2006 av egileskimo Lenke til kommentar
rascl Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Dette hadde jeg også problemer i den tiden jeg spilte AO, for meg løste det seg når jeg økte volten på CPUen, men pass på at det ikke blir for varmt. Siden du sier at det skjer hyppigere etter første gang kan det også være at cpu blir for varm. Jeg hadde sjekket dette i første omgang. Lykke til 6940850[/snapback] Er du oppegående?! Ville ikke gjort det der altså... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå