venomzorg Skrevet 1. november 2002 Rapporter Del Skrevet 1. november 2002 max 500kr, de må være bra til spill og musikk. de må IKKE bruke batteri og jeg vil helst ha store om dekker hele øret. noen tips? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 1. november 2002 Rapporter Del Skrevet 1. november 2002 Kjøp mine da vel! :smile: Denon AH-D350 heter de, du kan jo lese litt mer om dem her. Glimrende lyd og sykt bra bass! Strøkne. De er dine for 350 kr inkl frakt. edit: defekt link. [ Denne Melding var redigert av: bdd på 2002-11-01 10:33 ] Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 1. november 2002 Rapporter Del Skrevet 1. november 2002 Anbefaler deg å ta en titt på hodetelefoner fra kjente merker. Tenker spesielt på Sennheiser, AKG, Sony osv. Hva du velger bestemmer du etter egen smak. Det er bare å ta en test på nærmeste elektroforhandler. Har selv et par Sennheiser HD 433 som jeg synes er grei i forhold til prisen. Mener jeg betalte 350-400 kr for de da jeg kjøpte dem for et års tid siden. For max. 500 kr er det begrensede "audiofile" egenskaper uansett. Hadde et par AKG Studio Monitor (tror jeg) på langtidslån for noen år siden og selv om de var gamle, er det de mest perverse hodetelefonene jeg har hatt på øret (unntatt et par Stax til 10000 kr). Prisen overstiger dessverre både mitt og ditt budsjett. Kvaliteten på mine Sennheiser kan overhodet ikke sammenliknes med de "dyre" alternativene jeg nevnte, men i forhold til prisen synes jeg de gjør jobben bra. Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 1. november 2002 Rapporter Del Skrevet 1. november 2002 Gå opp til 600KR så har du et par nydelige KOSS UR-30. Jeg har disse, de dekker absolutt hele øret, og det er nydelig lyd. kjøpte de på TG02 for 600,- vet ikke hvor mye de koster nå.. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 1. november 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2002 trenger noen linker til webshoper der jeg kan få kjøpt dette. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 1. november 2002 Rapporter Del Skrevet 1. november 2002 Kjøp Koss Porta Pro. Det er det beste headsettet jeg har prøvd noensinne. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 1. november 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2002 hvor får jeg kjøpt koss? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. november 2002 Rapporter Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 12:01, skrev simenp:koss. Poenget ditt var ? Quote: Den 2002-11-01 11:00, skrev venomzorg:hvor får jeg kjøpt koss? Jeg kjøpte min porta pro på expert... [ Denne Melding var redigert av: Jørgen-aa på 2002-11-01 12:22 ] Lenke til kommentar
zup Skrevet 1. november 2002 Rapporter Del Skrevet 1. november 2002 Spaceworld er Koss forhandlere og de bestiller om det er noe eksotisk du vil ha. Også AkersMic har web shop med Koss produkter. Bestillte nettopp et slikt: http://www.koss.com/koss/kossweb.nsf/02Pro...ereophones^R65B koster veiledene 750.- ,men de klarer fint å gi deg et tilbud på 600.- er med mic som du ser. Lenke til kommentar
jellow Skrevet 1. november 2002 Rapporter Del Skrevet 1. november 2002 har KOSS og er veldig fornøyd. har ikke testat så mange andre, men alle som har hørt på dem er fornøyd. kjøpte mine på expert for ca et års tid tilbake. trur du får kjøpt på http://www.ljudia.no Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 1. november 2002 Rapporter Del Skrevet 1. november 2002 Grado Labs har sykt bra "klokker". fåes på Hifi klubben Lenke til kommentar
streeter Skrevet 1. november 2002 Rapporter Del Skrevet 1. november 2002 Kjøp KOSS ur-30!!! De beste jeg har prøvd. Har hatt dem et år, sinnsykt bra lyd! Livstidsgarant, Sinnsykt bra lyd! Dekker hele øret! Frequency Response: 18-20,000 Hz High Fidelity Stereophone utilizes an anisotropic magnet and 1.4 mil mylar element for deep bass and treble clarity Closed, leatherette ear cushion creates a seal around the ear for outstanding bass performance and isolation Built for maximum durability for deejay and recording use Collapsible design allows for easy storage and protection on the go Straight, single entry 8 foot cord for home and portable use Includes 1/8" and 1/4" stereo plugs for home and portable use Lenke til kommentar
xthal Skrevet 1. november 2002 Rapporter Del Skrevet 1. november 2002 hvis maxpris var 500,- an jeg anbefale koss ur-20 som fås for 400,- eller mindre, MEEGET solide saker og kliss like ur-30 bortsett fra innmaten seff :razz: utrolig bra til den prisen, litt glade i bass men det kan du jo stille inn selv da :smile: uansett, lykke til med kjøpet! Lenke til kommentar
atrax Skrevet 1. november 2002 Rapporter Del Skrevet 1. november 2002 Ser egentlig ut som om du har fått svar på spørsmålet, men jeg må slutte meg til Koss UR-30-fanklubben. De er de beste jeg har prøvd noensinne. Lyden er seff topp, de er lette å justere, sitter godt, klemmer ikke, og stenger ute ganske mye annen lyd slik at du ikke må ha fullt volum for å høre det du vil. Og de er sammenleggbare (til en viss grad da), slik at risikoen for skade på dem er mindre om du pakker dem i en overfyllt bag eller.no. Selv om det ikke er så veldig farlig, da du har livstidsgaranti på dem. En kamerat satte seg på sine, og gikk tilbake til butikken, fikk nye med en gang. Jeg kjøpte mine på HiFi-klubben for 598,- Lenke til kommentar
Shaetano Skrevet 1. november 2002 Rapporter Del Skrevet 1. november 2002 Her denon selv, kjøpte dem på hifiklubben i oslo for tror det var 395 spenn.. helt fet lyd og ingen problemer.. Har en kompis som har de Koss klokkene og han sverger til at det er helt sinnsykt bra lyd i dem Hva du skal velge veit jeg ikke, men du burde iallefall dra til en butikk eller til noen kjente som har tinga du lurer på og teste det ut selv, det anbefales.. Det er dine ører som skal bruke disse og de burde få bestemme selv :wink: Lenke til kommentar
spindle Skrevet 1. november 2002 Rapporter Del Skrevet 1. november 2002 Har KOSS UR-30, ingenting å utsette på de. DENON derimot har jeg brukket to bøyler på. En på de til 600: ny bøyle 330, hifi-klubben). Den andre på et par til 1000 spenn, denne har ledningen i bøylen...: konklusjon reparasjon ikke lønnsomt! Når jeg kjøpte koss'ene på hifi i høst så spurte jeg selgeren om de hadde mange returer på denon-headsettene, og han innrømmet at det var en del...men mente det var bare fordi de solgt så bra. I min oppfatning er det en svakhet i konstruksjonen akkurat i "vridningsleddet," hvor plasten får 'tretthetsskader' etter en tidsbruk. Tenk deg om to ganger før du kjøper Denon! Lenke til kommentar
vooDoo! Skrevet 1. november 2002 Rapporter Del Skrevet 1. november 2002 Gå opp til 1200 så får du de jeg har, grado sr60. De er god de :smile: Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 1. november 2002 Rapporter Del Skrevet 1. november 2002 Hei Jeg skal kjøpe hodetelefoner og jeg ser dere skryter hemningsløst av Koss her. Jeg vurderte først disse fra Denon, men nå lurer jeg på om jeg skal kjøpe Koss. Det er mye snakk om UR30 her men jeg har kikka litt på UR40. Den er vel enda bedre? Hva mener dere? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. november 2002 Rapporter Del Skrevet 2. november 2002 For å få svaret på om UR40 har bedre lyd enn UR30 bør du avgjøre selv med dine egne ører. Er ikke alle som hører den lille forskjellen som det er om du går opp noen moddel nummer. Så eg annbefaler deg å høre på dem selv med det beste redskapet du har? Dine egne ører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå