Goliath Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Altså, stirrer litt dumt på disse vektene som fulgte med musen. Har prøvd med alle vektene i tray'en men merket ikke en damn forskjell, så jeg benytter ingen. Er disse vekta noe nytte for noen der ute? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Nei, kun gimmick. Satte selv inn et mønster hodet mitt syntes så pent ut og har ikke byttet etter dette. De er akkurat like ubrukelige som dps'en på 2000... Sikkert noen CS-kiddies som er uenig med meg, men de har jeg slutta å bry meg om for lenge siden Endret 26. september 2006 av Rookie_NO Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 DPS på 2000 er jo fint det. Skru ned mussensitivitet mye i spillet så kan du spille vanlig på DPS 2000 og så har du 2 nivåer under hvor du kan finsikte (f.eks sniping). Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 nei! vektene er ikke til noe nytte med mindre du tegner mye i 3d programmer... gjør selv dette og da setter jeg inn vekten... syns den faktisk blir bedre å tenge med da... men all annen bruk, så er det samme hva du gjør! Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 G7 har ikke vekter.. den har batteri der Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Som må skiftes i overkant mye. Disse trådløse sluker jo strøm. Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Definitivt. De KUNNE ha vart en smule lengre enn 1 døgn når man er aktiv. Tenker det er ca 12-15 timer strøm i hvert batteri om man er aktiv. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 mine bytter hvær 2 dag syns det er brukbart egentlig Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Samme for meg om vektene er der eller ikkje, mens andre meiner det har noko og seie. Er vel mest ein salgs gimmick. Lenke til kommentar
snisken Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Altså, stirrer litt dumt på disse vektene som fulgte med musen. Har prøvd med alle vektene i tray'en men merket ikke en damn forskjell, så jeg benytter ingen. Er disse vekta noe nytte for noen der ute? 6940760[/snapback] lol, vis du ikkje kjenner forskjelen på vektene må du vere dom! :!: eg bruker mine vekter og de passer meg perfekt :!: Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 En vennlig henstilling fra moderator: Her på forumet kaller vi ikke andre brukere "dom", med eller uten smiley back. Geir Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Altså, stirrer litt dumt på disse vektene som fulgte med musen. Har prøvd med alle vektene i tray'en men merket ikke en damn forskjell, så jeg benytter ingen. Er disse vekta noe nytte for noen der ute? 6940760[/snapback] lol, vis du ikkje kjenner forskjelen på vektene må du vere dom! :!: eg bruker mine vekter og de passer meg perfekt :!: 7085384[/snapback] Han har vel noe muskelatur i armene han da. :!: Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Han har vel noe muskelatur i armene han da. :!: 7088352[/snapback] Skarru kjenne? Nei, men fra spøk til alvor: har mye vekt på musa når jeg bruker den siden sitter i en "overposisjon". Kan godt hende at jeg legger mye mindre merke til vektforskjell med vekta i enn hvis jeg har hånda i plan med musa.. Endret 17. oktober 2006 av Zande Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå