ShadowMaster Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Må bare få bekrefta dette. Er det noen andre som opplever DNS problemer hos NGT på kvelds/natters tid for tiden? Noen som har alternative stabile, raske og ikke minst åpne for alle DNS servere som kan anbefales som alternativ? Lenke til kommentar
Zailenser Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg har NGT. Jeg mister forbindelsen nesten hver natt. Detter ut, og så kommer den inn igjen. Maks 5 sekunder. Veldig irriterende hvis man spiller online spill. NGT sa at dette skjedde på grunn av telenor sitt telefonnett blir oppdatert. Har liten tro på det. Tenker det er de som restarter servere på natta når minst folk er på. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 OpenDNS. Funker som bare det. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 195.159.0.100 (.200) = powertech åpen DNS. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Bruker opendns og fungerer som fjell. På de andre PC`ene som bruker vanlig DNS så har jeg foreløpig ikke opplevd noe problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå