Dommedagsprofet Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hei! I siste newsletteret fra Sound1 kjører de kampanje (eller... Sound1 kjører bittesmå kampanjer på alt) på en serie med noen veldige billige rørforsterkere fra Epiphone. For det første visste jeg ikke at Epiphone lagde forsterkere i det hele tatt, dessuten visste jeg ikke at det gikk an å få såpass billige rørforsterkere. (Det kan jo også hende at jeg har misforstått og at det er noe slags faka greier, men...) For godt til å være sant, tenkte jeg da. Men kanskje ikke? På Harmony Central er det nemlig masse gode reviews av disse forsterkerne! (Iallfall på juniormodellene. På Standard'en er det ikke noe særlig reviews, men den kan jo ikke være så mye dårligere ettersom den er storebror i samme serie? Check out de nederste i lista her: Link. Men jeg vet jo ikke om jeg kan stole på dem. Er det noen som har noen erfaring, formening, professoriat i eller idé om det kan være et godt kjøp med for eksempel en Epiphone Valve Standard? Isåfall er min elskede (særlig...) Marshall MG50-DFX på vei ut døren hvert øyeblikk for å bli erstattet av en slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå