dan1el Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hei, har noen prøvd Pandora Internet Radio? Det fungerer fantastisk. Du bare skriver inn en artist eller sang du liker, så spiller radioen musikk som passer. Du kan enten gi tommel opp eller tommel ned til forslagene... etter hvert blir den flinkere og flinkere til å finne sanger som passer deg. Jeg skrev Uematsu og får nydelig harmonisk pianomusikk som balsamerer øregangen. En utømmelig kilde med musikk... Og så slipper jeg å laste ned noe som helst. Prøv det på http://www.pandora.com/ Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 ...etter hvert blir den flinkere og flinkere til å finne sanger som passer deg. 6940446[/snapback] Vel, hva har vi Last.fm til? Liker ikke Pandora. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 ...etter hvert blir den flinkere og flinkere til å finne sanger som passer deg. 6940446[/snapback] Vel, hva har vi Last.fm til? Liker ikke Pandora. 6940456[/snapback] Last.fm er genialt på sin måte. Med pandora kan jeg ha radioen spillende i bakgrunnen hele dagen og konstant bli matet med ny musikk uten at jeg må "streve" etter det. De artistene eller låtene jeg finner ekstra interessante, laster jeg ned for å beholde. Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Joda, men hvis du går på smiliar på en artist du liker, kan du finne haugevis av band på få sekunder. På Last.fm, altså. Endret 25. september 2006 av white_pony Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Joda, men hvis du går på smiliar på en artist du liker, kan du finne haugevis av band på få sekunder. På Last.fm, altså. 6940478[/snapback] Du tok ikke poenget mitt. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Se her. 6940495[/snapback] Jeg er visst ikke den eneste... jaja. Regner med at denne tråden blir stengt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg