Ustedalen Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Freia melkesjokolade og smalahove Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Vær asosial, så dekker du vel det meste av Norge Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Ta med denne boka: Programmering i C++ Objektorientert programmering, det er skikkelig norsk Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Trønderbart og hjemmebrent 6940576[/snapback] Bare pakker Jarmo da 6940591[/snapback] Kødder du med Jarmo, kødder du med meg. Ta med deg en sånn mini dvd spiller med værvarsler, det er faan meg typisk norskt det. Eventuelt miniatyr figur av en viking eller no. Hva med bilder f.eks av norske landskap ? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 En "We kill whales for fun"-T skjorte. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Ingenting er vel mer typisk enn nordmenn som prøver å finne sin identitet. Det vil si, ikke en angst-fylt tenåring som ikke vet hvem han/hun selv er, men en nordmann som prøver å plassere norge og nordmenn på kartet, og gjerne liker å tro at vi er de beste i verden på stort sett alt. Det er norsk, det. Misforstå meg rett, jeg er forbannet glad i landet mitt, og jeg liker den norske væremåten, men det jeg nevnte over, det er norsk det! Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Mener du at nordmenn generelt er mer nasjonalistiske enn folk fra andre nasjoner? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hvite sokker i sandaler... Brunost. Bilde av en elg? Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Igrunnen så er vi vel det ja, men tror nok ikke det er negativt at vi er det. Men uansett, dette blir offtopic, så ikke mer om det! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Gi dem et bilde av kongefamilien... Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Men fra tulipaner til gunner, jeg syns du skal ta med deg en god del bilder av det norske land. Da mener jeg f.eks. bilder de kan henge opp på veggen. Jeg hadde blitt veldig glad om noen hadde kommet med et skikkelig naturbilde fra et fremmed land! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hvite sokker i sandaler... 6941605[/snapback] Da skal de helst gå opp til knærne. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Typisk norsk sier du? Hva med å le av alle afrikanerne som ikke vet nøyaktig hvor på kartet Trondheim ligger? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Spør dem hvor de var da Oddvar Brå brakk staven. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Det amerikanervennen min ser på som norsk er: Lutefisk Bunad Steinbit Viking Elg Kvikklunsj og idylliske turer i fjellet Må innrømme at han har et litt misforstått syn på Norge og nordmenn på noen områder da, men. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Kjøttkaker og poteter kanskje en ullgenser og et troll og Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 KARSK! Melkesjokolade slår GODT ann i utlandet.. I know Flagget vårt? Ta med en boks sodd. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Afrika? Hvor i Afrika? Afrika er stort. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Freia melkesjokolade og smalahove Samt lusekofte, så klart. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Alle tyskere har hvertfall fått det for seg at alle nordmenner elsker fisk, og omtrent ikke spiser annet. Ta med en frossen torsk til dem! Lusekofte skulle jeg og til å nevne, rett før mr berg gjorde det. En lekker ostehøvel med treskaft ville vel også bli populært vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå