Gjest Slettet+89234341 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg tar mange bilder av hunden min, men siden jeg må bruke blits når jeg er innendørs får jeg veldig ofte skjærende grønnskinnende øyne, hundenes versjon av røde øyne. Noen som har noen tips til å fjerne disse i photoshop 7, eller har noen tips til programmer som kan det? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er det ikke bare å farge dem svarte da med den vanlige "brushen" ? Har neeesten samme problemet med min hund, bare at han får en blå effekt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Er det ikke bare å farge dem svarte da med den vanlige "brushen" ? Har neeesten samme problemet med min hund, bare at han får en blå effekt 6940517[/snapback] Det blir ikke noe bra, for da blir de jo kullsvarte, og det passer ikke Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 I utgangspunktet noe som dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=602927&hl= Men du kan jo legge til et lite glimt fra blitsen og lignende... Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Selv bruker jeg en plug fra andromeda å er strålende fornøyd.Andromeda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå