Gå til innhold

Når kommer 6610?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-04 16:11, skrev MaxCPU:

Noen som vet om 6610 vil leveres med handsfree som 7210 eller om det vil bli som 8310/6510?


Mange sier at den kommer uten handsfree, men på itavisen sin sniktitt skrev de at den ville bli levert med handsfree som 7210.

Lenke til kommentar

6610 kommer med handsfree. Jeg snakket med leverandøren min på torsdag angående denne mobilen. Svaret jeg fikk var at 17-18 november ikke var særlig sannsynlig. De tror ikke telefonene kommer før i begynnelsen av desember.

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: CuEdge på 2002-11-10 16:54 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: CuEdge på 2002-11-10 16:54 ]

Lenke til kommentar

1.-2. desember er siste leveringstid eg har fått. Har hatt 6610 i bestilling siden 16/9 så eg er begynt å bli lei dei stadige utsettelsane til Nokia.

Skreiv mail til info ansvarlig for nokia i skandinavia for 14 dager siden og ho svarte då at den ville komme innen 2 veker. Det har gått 2 veker no og det kom bare ein ny utsettelse. Dette har eg lagt merke til med alle nye modeller til nokia, dei seier 3.Q og då kan du plusse på i vertfall 3 mnd.

 

Dei har no anonsert ein ny modell (6100) som skal vera tilgjengelig i 4.Q i år, men det trur eg ikkje på. Kansje til påske.

Lenke til kommentar

Det er jo helt merkelig at Nokia ikke kan klare dette! Jeg er i samme situasjon, har bestilt telefonen for over en måned siden, og datoene blir bare utsatt. Siste dato nå er 1.12. (Men de sa ikke noe om hvilket år...!?) :lol:

Jeg var innom en forhandler i går som sa de håpet å få den i dag. FULL FORVIRRING! Håper bare den er verd å vente på...

 

[ Denne Melding var redigert av: M-lady på 2002-11-15 11:35 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...