Gå til innhold

Lang dag for de ansatte hos Komplett i dag

Anbefalte innlegg

Er en utålmodig sjel så bestiller vanligvis fra andre nettbutikker som har kjapp levering, men ingen av de hadde de varene jeg skulle ha.

Bestilte noen varer hos Komplett kl. 1400. Ble svært overasket når jeg så at 2 kolli ble pakket ferdig kl. 2200.

Ventet at dette skulle bli pakket om 2 dager. Er den erfaringen jeg har med Komplett tidligere.

Virker som noen har blitt pisket ekstra hardt i kveld :)

Måtte bare skryte litt av Komplett og de ansatte. De fortjener det i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har handlet mye hos komplett og etterhvert fått forhandlerstatus hos Norek (forsåvidt også komplett) og har alltid hatt intrykk av at de er kjappe med å sende ting. Har til og med kommet ut for at de har vært på jobb kl 23:30 på en søndags kveld! :)

Det er service ;)

Hehe..

Lenke til kommentar

Har hørt noe om at det jobbes på Komplett om nettene også, stemmer dette?

Jeg vet at MPX er igang på søndager, og at det daglig jobbes til langt på kveld der. Dette er vel noe som må gjennomføres i denne bransjen, da det er svært høy konkurranse om kundene. Her snakker vi nok skiftordninger og et svært hektisk tempo hos både Komplett og MPX.

Flott for oss forbrukere :love:

Lenke til kommentar
Skjønner ikke oppstyret. Er vel en av de bransjene med minst marginer, og størst konkurranse her i landet. Da må de nødvendigvis pushe grensene litt. Vi har det alt for godt her i landet, og er vant til 9-16 arbeidsdager.

6947934[/snapback]

Er vel ikke snakk om oppstyr. Det er plenty nettbutikker i Norge som ikke føler at de må "pushe grensene" (og tar seg den tiden de trenger), så det må det vel være greit å skryte litt av de butikkene som faktisk er kjappe - akkurat som vi gir ris til de som er trege?

Jeg gir blaffen i om vi har det for godt i Norge - jeg bryr meg bare om at butikken jeg kjøper fra er rask :!:

Edit: leif

Endret av Nichlas
Lenke til kommentar

Heisan,

Arbeidstidene på lageret vårt er for tiden:

Mandag - torsdag: 06.00 - 22.30

Fredag: 08.00 - 22.00

Lørdag: 08.00 - 15.00

Søndag: 11.00 - 18.00

Det hender absolutt at det jobbes ut over dette også i form av overtid (enten før eller etter normal arbeidstid). Det er skiftjobbing hos oss, slik at arbeidstiden deles av flere enn en person (vi er onde, men det er grenser selv for oss)... Det er fri noen helligdager, men lageret er stort sett i drift ca 355-360 dager i året. Når det er ekstra hektisk (eks. julesalget) så er det drift 24 timer i døgnet.

Transportørene henter imidlertid ikke varer kontinuerlig i lagerets arbeidstid, slik at avsendingstidene er noe annerledes.

Bare å spørre, så får man svar :)

Endret av Komplett.no
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...