FLarsen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Skal kjøpe mobil og er litt usikker på hvilken jeg skal velge av EL71 eller Slvr. Eventuelt en annen. Prisen bør helst være lik eller lavene enn de to. Vil ikke ha med abonnemang og heller ikke med operatørlås (det kan gå hvis jeg sparer ganske mye penger på det, røverkjøp altså). Budsjettet ligger på rundt 1.500kr. Og en annen ting, trenger jeg engetlig EDGE? Mobilen kommer nok hovedsaklig til å bli brukt til å ringe og lese epost. Liker best designet på Slvr men er litt usikker pga. forskjellen i specs. EL71 er også greit designet, men liker som sagt Slvr bedre. Noen tips? Endret 25. september 2006 av FLarsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7412534 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg har selv Motorola SLVR L7. Må bare si at jeg er meget fornøyd. Oki, det er ikke en topp spesifisert mobil med alt av spesifikasjoner. Men den har kjempebra batterilevetid. Har pent design og er lett. Anbefales av meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå