Jennifer Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 sorry dårlig topic.. men fant ikke på no bedre.. ikke klikk pga d men uans jeg går nå revisjonslinjen bachleor og kommer til å få 30 poeng etter endt studieår. Kommer dette til å bety noe hvis jeg skal begynne på noe helt annet til høsten neste år? eller telles BARE vgs karakterene da? skjønner ikke dette systemet her... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Det gis 3 poeng for 60 studiepoeng / militæret / folkehøgskole. Du får 3 poeng uansett om du oppfyller ett eller alle tre kriteriene. http://solan.uio.no/sokerinformasjon_2006/...gutrekning.html Poengsummen du får når du regner med disse poengene gjør at du konkurrerer i sekundær-/ordinarkvoten. Husk at du (sannsynligvis) får alderspoeng, kommer an på hvor gammel du er. Endret 26. september 2006 av Nostradamus Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 jeg går nå revisjonslinjen bachleor og kommer til å få 30 poeng etter endt studieår. 6940205[/snapback] Husk at et fulltidsstudium er på 30 eller fler studiepoeng pr. semester, og et helt år består av to semester. Fullfører du begge semestrene (høst og vår) oppfyller du kravet Nostradamus henviser til, og får 3 bonuspoeng i tillegg til evt. alderspoeng. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 30 studiepoeng = 1,5 poeng 60 studiepoeng = 3 poeng Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ah, trodde det var 'all or nothing' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå