Gå til innhold

måse mafian, på stedet hvil

Fotofashion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...fotografen sto mørkt plasert (inni skauen). Burde hatt stativ, men dessverre hadde jeg ikke med denne. Så bildet er dessverre uskarpt, men fornøyd med komposteringen i grunn.

6940198[/snapback]

Tja! Fargene er litt på bærtur etter min mening. Er dette kamerafarger eller har du lagt den på i etterkant. Fikk en følelse av ett papirbilde som har hengt litt for lenge i sola.

Legger ved ett eksempel for å illustrere hva jeg synes blir korrekte farger. (men alt er jo en smakssak).

post-25139-1159295824_thumb.jpg

Og en liten notis. Regner med du mener komponeringen? Å Kompostere er strengt tatt noe heeeeelt annet.

Lenke til kommentar
...fotografen sto mørkt plasert (inni skauen). Burde hatt stativ, men dessverre hadde jeg ikke med denne. Så bildet er dessverre uskarpt, men fornøyd med komposteringen i grunn.

6940198[/snapback]

Tja! Fargene er litt på bærtur etter min mening. Er dette kamerafarger eller har du lagt den på i etterkant. Fikk en følelse av ett papirbilde som har hengt litt for lenge i sola.

Legger ved ett eksempel for å illustrere hva jeg synes blir korrekte farger. (men alt er jo en smakssak).

post-25139-1159295824_thumb.jpg

Og en liten notis. Regner med du mener komponeringen? Å Kompostere er strengt tatt noe heeeeelt annet.

6945254[/snapback]

Enig i at det var litt "matte" farger.

Synes ditt alternativ var bedre.r

Motivet er flott! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...