Fotofashion Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 fotografen sto mørkt plasert (inni skauen). Burde hatt stativ, men dessverre hadde jeg ikke med denne. Så bildet er dessverre uskarpt, men fornøyd med komposteringen i grunn. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg synes bildet var for lite, ellers kansje litt uskarpt, men det kan sikkert komme av at det var for lite. Var iallefall flott å se på Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 ...fotografen sto mørkt plasert (inni skauen). Burde hatt stativ, men dessverre hadde jeg ikke med denne. Så bildet er dessverre uskarpt, men fornøyd med komposteringen i grunn. 6940198[/snapback] Tja! Fargene er litt på bærtur etter min mening. Er dette kamerafarger eller har du lagt den på i etterkant. Fikk en følelse av ett papirbilde som har hengt litt for lenge i sola. Legger ved ett eksempel for å illustrere hva jeg synes blir korrekte farger. (men alt er jo en smakssak). Og en liten notis. Regner med du mener komponeringen? Å Kompostere er strengt tatt noe heeeeelt annet. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 ...fotografen sto mørkt plasert (inni skauen). Burde hatt stativ, men dessverre hadde jeg ikke med denne. Så bildet er dessverre uskarpt, men fornøyd med komposteringen i grunn. 6940198[/snapback] Tja! Fargene er litt på bærtur etter min mening. Er dette kamerafarger eller har du lagt den på i etterkant. Fikk en følelse av ett papirbilde som har hengt litt for lenge i sola. Legger ved ett eksempel for å illustrere hva jeg synes blir korrekte farger. (men alt er jo en smakssak). Og en liten notis. Regner med du mener komponeringen? Å Kompostere er strengt tatt noe heeeeelt annet. 6945254[/snapback] Enig i at det var litt "matte" farger. Synes ditt alternativ var bedre.r Motivet er flott! Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 hmm for glad i matte farger.. ja editert fargene noe.. mere rødt.. ja alternativet var bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå