Jernlov Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Gitarsoloene er allerede mer avanserte og bedre enn noe av det Hammet har laget mener nå jeg. 7026659[/snapback] Nå får du gi deg. Jeg så Matt Heafy og han andre vise frem noen skillz på youtube forleden, det imponerte ingen. 7027106[/snapback] Nå har aldri Hammet imponert andre enn folk som kun hører på metallica heller. 7082349[/snapback] Visst faen Lenke til kommentar
Axes Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Gitarsoloene er allerede mer avanserte og bedre enn noe av det Hammet har laget mener nå jeg. 7026659[/snapback] Nå får du gi deg. Jeg så Matt Heafy og han andre vise frem noen skillz på youtube forleden, det imponerte ingen. 7027106[/snapback] Nå har aldri Hammet imponert andre enn folk som kun hører på metallica heller. 7082349[/snapback] Bevis det er du litt snill. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Det jeg synes er synd, er at de på konserter nå synger de gamle sangene med lik vokal som på det siste albumet.. Blir liksom ikke det samma å høre Pull Harder med pusevokal.. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Blei fryktelig skuffa... Liker ikke at vokalisten bytta stemme! Syns de første t.o.m. Acsendancy er best... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Trivium er nye for meg. Likte albumet etter et par gjennomhøringer. Er enig med at det kan minne om tidlig Metallica. Har egentlig lyst til å høre mer på albumet. Lenke til kommentar
HardKaar Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Digga albummet, melodiøst samtidig som det er hardt Endret 15. november 2006 av HardKaar Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Gitarsoloene er allerede mer avanserte og bedre enn noe av det Hammet har laget mener nå jeg. 7026659[/snapback] Nå får du gi deg. Jeg så Matt Heafy og han andre vise frem noen skillz på youtube forleden, det imponerte ingen. 7027106[/snapback] Nå har aldri Hammet imponert andre enn folk som kun hører på metallica heller. 7082349[/snapback] Det var jo litt av et utsagn det å. Tror han har imponert mange. Uten at jeg vet så mye, er det hammet som spiller one soloen? Kom ikke den innen de 5 beste soloene som er laget? PS. kan lite om metallica, så bare rett på meg. Den soloen er uansett ganske bra. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Såklart har nyhus feil i det utsagnet der, er jo liten tvil om det. Lenke til kommentar
HardKaar Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Både Heafy og Hammet er to begavede guitarister. Men ingen av de imponerer like mye som Mustaine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå