NightKeeper Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Favorittalbum: For All Tid Favorittsanger: Den Gjemte Sannhets Hersker, Kings of the Carnival Creation, Når Sjelen Hentes til Helvete Værste album: Death Cult Armageddon (Hakke hørt alle) Værste sanger: Progenies of the great apocaylypse, Lepers Among Us Favorittmedlem; ingen Antal konserter: 0 Beskriv bandet: Symfonisk metal Hvor lenge jeg har hørt på bandet: Siden 04, ikke det at jeg hører på de så veldig ofte, et en god stund siden nå. Slayer Endret 28. september 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Slayer: Favorittalbum: Christ Illusion, Reign in Blood Favorittsanger: Flesh Storm, Angle of Death Værste album: Ingen kommentar Værste sanger: God Send Death Favorittmedlem; Tom Araya Antal konserter: 0 Beskriv bandet: Thrash Metal Hvor lenge jeg har hørt på bandet: I en 3-4 år Zyklon Endret 28. september 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Favorittalbum: Aeon Favorittsanger: Psyklon Aeon, Subtle Manipulation, Hammer Revelation, Storm Detonation Værste album: Disintegrate Værste sanger: Hakke peil Favorittmedlem; Samoth Antal konserter: 0 Beskriv bandet: Death Metal Hvor lenge jeg har hørt på bandet: Siden 2001 Opeth Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Favorittalbum: Damnation Favorittsanger: To Bid You Farewell, To Rid the Disease, Hours of Wealth, Ending Credits Verste album: Hm, si det? Opeth har vel egentlig ingen direkte dårlige album. Orchid kanskje. Favorittmedler: Mikael Åkerfeldt Antall konserter: 0 =\ Bekskrivelse: Progmetal Hørt på siden: Lenge. Har ikke nøyaktige tall.. Neste band: Radiohead ^^ Endret 28. september 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
edds Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Radiohead Favorittalbum: OK Computer Favorittsanger (for øyeblikket): A Wolf At The Door, Fake Plastic Trees Værste album: Har ikke hørt alle, men av de jeg har hørt, Pablo Honey Favorittmedlem: Thom Yorke Antall Konserter: 0 Beskrivelse: Alt. Rock, senere elektronika Hørt på siden: Et par år tilbake Neste Band: Kaizers Orchestra Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Favorittalbum: Maestro Favorittsanger: Kontroll På Kontinentet, Maestro Værste album: Død Manns Tango men det er bra Favorittmedlem: Janove Ottesen Antall Konserter: 2 Beskrivelse: Rock, poprock Hørt på siden: for to år siden Neste Band: Marilyn Manson Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Marilyn Manson Favorittalbum: Holy Wood (In the Shadow of the Valley of Death) Favorittsanger: Born Again, Great Big White World, Godeatgod Verste album: Portrait of an American Family Favorittmedlem: M. W. Gacy Antall Konserter: 1 Beskrivelse: Deathpop Hørt på siden: 2002/2003 Neste Band: Ulver Endret 28. september 2006 av cun Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ulver Favorittalbum: Perdition City Favorittsanger: Lost In Moments, Hallways Of Always Verste album: - Favorittmedlem: - Antall Konserter: 0 Beskrivelse: Electronica/Experimental/Ambient/Alternative Hørt på siden: 2002 Neste Band: Depeche Mode Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Hvor lenge jeg har hørt på bandet: Siden 1985 6505168[/snapback] Kunne ikke unngå å legge merke til dette. Du er født i 92, og har hørt på bandet siden 85? Merkelig.. Endret 29. september 2006 av Leptox Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Ja, men nå var det ikke meg det var snakk om, det var bare et eksempel. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Ja, men nå var det ikke meg det var snakk om, det var bare et eksempel. 6963959[/snapback] Ah, da beklager jeg sterkt OT. Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Neste Band: Depeche Mode 6961462[/snapback] Hva venter dere på? Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Favorittalbum: Violator Favorittsanger: Enjoy the Silence, Precious, Personal Jesus Verste album: - Konserter: 0 =[ Favorittmedlem: Dave Gahan selvsagt. Stilig mann. Hørt på siden: Da jeg skaffet Violator for en stund siden...mellom et halvt og ett år tror jeg. Neste artist: Neil Young Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Favorittalbum: Mirror Ball (med Pearl Jam) Favorittsanger: Fuckin' Up Verste album: Ingen Konserter: 0, selv om han har vært i Norge flere ganger før. Visste ikke noe om han da. Beskrivelse/Sjanger: (King of..) Grunge, Rock Favorittmedlem: Neil Young Hørt på siden: Siden ifjor Neste artist: Selfølgelig Pearl Jam Endret 29. september 2006 av Gaston Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Favorittalbum: Vs og Ten Favorittsanger: Alive, Life Wasted, Go, Once, World Wide Suicide, Daughter, Even Flow Verste album: Ingen Konserter: 0 Beskrivelse/Sjanger: Grunge, Rock Favorittmedlem: - Hørt på siden: 2005 Neste artist: Rage Against The Machine Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Rage Against the Machine Favorittalbum: Rage Against the Machine Favorittsanger: Know Your Enemy, Wake Up, Settle for Nothing Verste album: Renegades (Ikke at det er så dårlig, men det minst likte albumet av RATM ) Konserter: 0 Favorittmedlem: Zach the la Rocha Beskrivelse: Rap-Metal Hørt på siden: 2004 Neste artist: U2 Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 U2 Favorittalbum: BOY, How To Dismantle An Atomic Bomb, Achtung Baby Favorittsanger: Electric Co, Bullett the Blue Sky, City of Blinding Lights, Miss Sarajevo... og mange mange flere Verste album: POP (ikke dårlig, men noe av det svakeste dem har gitt ut) Konserter: 1 (Valle Hovin 2005) Favorittmedlem: Alle Beskrivelse: Rock/Pop Hørt på siden: 1997 Neste artist: Jokke! Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jokke Favorittalbum: Spenn! (samlealbum ) Favorittsanger: Paranoid, Hvorfor ser jeg alltid nr.23, sola skinner, kleggern og knugern Verste album: --- Konserter: 0 Favorittmedlem: Jokke? Beskrivelse: Rock Hørt på siden: 2006 Neste artist: Muse Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Muse Favorittalbum: Black Holes & Revelations Beste sanger: Blackout, Map of the Problematique, Starlight, Time is Running Out, Apocaypse Please, Exo-politics, Knights of Cydonia Verste album: Showbiz Antall konserter: 0 Favorittmedlem: Matthew Bellamy Beskrivelse: Alternativ Rock Hørt på siden: 2006 Pantera Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Favorittalbum: Cowboys from Hell Beste sanger: Heresy, The Sleep, This Love, Cemetery Gates, Cowboys from Hell Verste album: Far Beyond Driven (men har ikke hørt de eldste albumene) Antall konserter: 0 Favorittmedlem: Dimebag RIP Beskrivelse: (Thrash) Metal Hørt på siden: 2004 Immortal Endret 30. september 2006 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå