Gå til innhold

X06 konferansen sendes Live

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei nei nei!

Var det rundt 19:00 norsk tid konferansen rullet igang ja? Sjangsen for at eg må sitte barnevakt i de tidene der er nesten for store :cry:

6949744[/snapback]

ungen har sikkert godt av litt snacks fra X06 ;)

6949861[/snapback]

I dette tilfellet så sitter eg hos søster der man kan skilte med ein knasen ISDN linje. :(

Lenke til kommentar

den kan streames fra den engelske(GB) siden av xbox.com i hvert fall,

link

står til høyre på siden der, "EXCLUSIVE: X06 Webcast"

edit: så også at den kan streames fra den norske siden,

link

klokkeslettet er jeg derimot veldig usikker på, siden den norske siden oppgir to klokkeslett. Kl 19.00 og 20.00, blir vel bare å følge med fra kl 7 og utover tenker jeg :p

Endret av Pater
Lenke til kommentar

X06 - Barcelona (Spain) Wednesday, 27 September 2006, 18:00:00

Times:

London (U.K. - England) Wednesday, 27 September 2006, 17:00:00

New York (U.S.A. - New York) Wednesday, 27 September 2006, 12:00:00

Los Angeles (U.S.A. - California) Wednesday, 27 September 2006, 09:00:00

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

From MajorNelson.com: "Today is Wednesday here in Barcelona, and X'06 kicks off tonight. I will spend the day over at the event venue taking some photos as the crew sets up for tonight's briefing, and trying to get a handle on the announcements. I'll be (audio) recording the briefing and posting it as soon as possible...plus we'll posting the complete briefing video on the X'06 Event Page on Xbox.com as soon as we can following the briefing. Sorry, Xbox.com (US) is not streaming the briefing live..but the UK site is. You may want to bookmark the Xbox.com X'06 page, as it's going to start filling up with with screenshots, pictures, video and more after the event kicks off. One more thing: the below list is not all of the Marketplace content for today. More content will go live later today to coincide with the briefing. I will post the moment I have the confirmed list and the content goes live."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...