Gå til innhold

X06 konferansen sendes Live

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Holy... Assasins Creed såg bra CRAP ut.

6953760[/snapback]

Realty check. Script-o-rama, simple, repetative animasjoner og relativt uinterresant.

6953860[/snapback]

Hæ? Har du settt dsamme konferanse som oss andre?

Script-o-rama? Det der var ikke mye scriptet. Det at man kan velge om man skal klatre på hustak/blande seg inn i folkemengden, ødelegge omgivelsene, etc., er ikke mye scriptet gameplay.

Repetitive animasjoner: Nå jar ikke jeg studert dem så mye, men i og med at spillet fortsatt er under utvikling, er ikke dette så rart. Spillet kommer ikke ut før tidligst Q1 07.

Uninterresant? Er det å ha full frihet til å utføre oppdrag der man skal snikmyrde noen uinterresant?

Nei, dette var en av de titlene som imponerte meg mest, kanskje mest fordi jeg aldri hadde hørt om det før.

Lenke til kommentar

Det er vel mer eller mindre like fritt som Hitman. Målet har et A-B-X-Y pattern det beveger seg i, og du har 3-4 måter å komme deg nærme nok på, igjennom langt fra utilfeldige hendelser. Det gir noe frihet, men replayvalue er close to none. Dette er like mye synsing fra min side som fra noens. :)

Grafikken var god, og bedre enn animasjonene. Så du slosse-scenen på slutten der? Ikke akkurat noe jeg vil kalle en evolusjon fra.. Genma Onimusha på PS2? :thumbup:

Men ser potensiale i en ferdig build - jeg gidder bare ikke å svelge noe mer enn grafikken på dette stadiet.

Lenke til kommentar
Realty check. Script-o-rama, simple, repetative animasjoner og relativt uinterresant.

6953860[/snapback]

Du er et Troll.

6953972[/snapback]

Kom med noen argumenter istedet for å slå vekk mine med avvisende kallenavn. Jeg er, og har vært en 360 og xbox 1 fan i alle år. Bare i det siste har kvaliteten på spill droppet noe fatalt - og jeg gidder ikke sitte å digge alt fordet. Det er en håndfull spill til xbox 360 som er SKIKKELIG gode, så det er ikke der det ligger. Det ligger hos utviklerne og bare hos utviklerne. Spill som ikke er like gode som COD2, Oblivion, PGR3 og Kameo er dårlige fordi folk ikke gidder å lage dem gode.

Lenke til kommentar

6953860[/snapback]

Du er et Troll.

6953972[/snapback]

Kom med noen argumenter istedet for å slå vekk mine med avvisende kallenavn. Jeg er, og har vært en 360 og xbox 1 fan i alle år. Bare i det siste har kvaliteten på spill droppet noe fatalt - og jeg gidder ikke sitte å digge alt fordet. Det er en håndfull spill til xbox 360 som er SKIKKELIG gode, så det er ikke der det ligger. Det ligger hos utviklerne og bare hos utviklerne. Spill som ikke er like gode som COD2, Oblivion, PGR3 og Kameo er dårlige fordi folk ikke gidder å lage dem gode.

6954086[/snapback]

Enig med den MattMan. Når xbox 1 kom så var det mye feeling i spillene som kom. Husker når Halo kom med kjøretøy og objekter ble slengt rundt heftig fra granatene. Splinter CEll fikk sånn heftig Cloth-dynamics og smooth lys-effekter.

Xbox 360? HD og crap framerate.. :(

Lenke til kommentar
Wow it's like totally dynamic and stuff. YOU MAKE THE GAME.

Heftig velge om man skal gå OVER planken eller henge etter den.. djeeezus.

6954055[/snapback]

Tror du de hadde hatt tid til å vise ørten forskjellige måter å utføre ett oppdrag på? Det var kun for å vise hvor stor frihet du har til å bevege deg i spillet.

Jeg tror at dette spillet har mye å by på. Det er en grunn til at det stakk av med følgende fra E3 06:

Game Critics Awards: Best Action/Adventure Game. [3]

IGN: Won: Best Action Game, PS3 Game of the Show, Best PS3 Action Game, Best PS3 Graphics Runner-up:, Best Console Game, Best PS3 Artistic Design, PS3 Award for Technological Excellence Nominations: Game of the Show, Best Graphics Technology

Gamespy: Won: Best PS3 game of the show

Gamespot: Won: Best PS3 game of the show Runner-up: Game of the Show, Best Trailer, Best Graphics, Best Action Adventure Game

Gametrailers: Won: Best of Show Runner-up: Best Trailer, Most Innovative, Best Action/Adventure

1UP: Won: Best PS3 game Runner-up: Best Visuals, Game of the show

Utmerkelser som er gitt av folk som har sett litt mer av dette spillet enn en rask 5 minutter gjennomgang av ett av oppdragene.

Men for all del, om dere vil være innstilt på å ikke like spillet, så er det okei for meg. Kos dere med Halo 3, og la de som vil ha litt mer varierte spill få dette.

Lenke til kommentar
Og tar jeg ikke helt feil så var det nok av cloth physics der også.

6954173[/snapback]

poenget er at det var nytt på tiden det kom. Ha litt innsikt!

HAr tilgode å se noe NYTT i "next-gen spill". Bortsett fra HD, tearing og framerate problemer.

Hei hold kjeft da. Prey og saints row er jo drit bra!

Lenke til kommentar

Det er så tafatt å konstatere at jeg er 'innstilt' på å ikke like spillet. For det første er dette første gang jeg ser det, og etter én gjennomgang har jeg sagt hva jeg mener - og det er at grafikken er den beste delen av spillet hittill. For det andre (hvis du hadde lest posten min skikkelig) hadde du sett at jeg sier: Men ser potensiale i en ferdig build - jeg gidder bare ikke å svelge noe mer enn grafikken på dette stadiet.

Jeg skal kose meg med Halo 3, og sannsynligvis dette spillet også. Har hatt mange artige timer med Hitman, det er bare ikke så ufattelig svært, fritt og freidig som du / dere vil ha det til, etter hva jeg fikk intrykk av tidligere i dag.

Endret av MattMan
Lenke til kommentar
Holy... Assasins Creed såg bra CRAP ut.

6953760[/snapback]

6953860[/snapback]

Fjern quoten. Eg sa ikkje det der. Eg ser helst at du ikkje endrar på det eg skriv for å få det til å passa din agenda.

Forøvrig syns eg, og veldig mange andre her med meg, at Assasins Creed såg fantastisk ut. Og gameplayet virkar allereie supert. Animasjonane var livlege og flotte å sjå på.

Lenke til kommentar
Det er så tafatt å konstatere at jeg er 'innstilt' på å ikke like spillet. For det første er dette første gang jeg ser det, og etter én gjennomgang har jeg sagt hva jeg mener - og det er at grafikken er den beste delen av spillet hittill. For det andre (hvis du hadde lest posten min skikkelig) hadde du sett at jeg sier: Men ser potensiale i en ferdig build - jeg gidder bare ikke å svelge noe mer enn grafikken på dette stadiet.

Jeg skal kose meg med Halo 3, og sannsynligvis dette spillet også. Har hatt mange artige timer med Hitman, det er bare ikke så ufattelig svært, fritt og freidig som du / dere vil ha det til, etter hva jeg fikk intrykk av tidligere i dag.

6954222[/snapback]

Beklager, men når du kommer med ubegrunnede påstander som script-o-rama, uinterresant, ser crap ut, etc., hørtest det temmelig bastant ut, og dermed tolket jeg (og mange andre) det slik.

Lenke til kommentar
Helt enig dark.

Assasins Creed så jævlig bra ut. Tror dette blir en av mine favoritt spill, det kommer til å bli et must have..

Men tror først jeg skal konsentrere på å få tak i boksen. Håper det blir i morgen.

6955041[/snapback]

Lykke til!

Håpar du får tak i ein box - og kan seie med ein gong at du har mykje godis i vente :)

Og då tenker eg spesielt på bl.a Assasins Creed. Eg meiner og dette blir eit must have spel :)

Gledar meg hvertfall skikkelig til å få satt klørne i det!

Lenke til kommentar
snip

6954222[/snapback]

Beklager, men når du kommer med ubegrunnede påstander som script-o-rama, uinterresant, ser crap ut, etc., hørtest det temmelig bastant ut, og dermed tolket jeg (og mange andre) det slik.

6955059[/snapback]

I second that.

Når du kjem med slike 'argument' MattMan - så virkar du ganske bastant, og der virkar som om du møtar spelet med eit lite opent sinn, og allereie har bestemt deg for korleis det ferdige produktet vil bli, og kva du syns om det.

Derfor blir kansje postane dine angrepet litt.

Du skal få lov å synse så mykje du vil - men eg syns du bør væra litt meir open. Ubisoft har levert mykje gode titlar før, og når dei skryt såpass av kor åpent spelet vil væra, er hvertfall eg villeg til å gi dei ein kjangs.

Hadde det derimot vært EA som kom med slike lovnader..

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Og tar jeg ikke helt feil så var det nok av cloth physics der også.

6954173[/snapback]

poenget er at det var nytt på tiden det kom. Ha litt innsikt!

HAr tilgode å se noe NYTT i "next-gen spill". Bortsett fra HD, tearing og framerate problemer.

Hei hold kjeft da. Prey og saints row er jo drit bra!

6954206[/snapback]

Haha, jeg må slutte å gjøre narr av folk her inne. Innsikt. Ingen tar spøkene mine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...