Mr.FOXHOUND Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Så det er ingen Konferanse eller noe nytt og høre i morgen? 6952545[/snapback] såklart er det det! X06 holder på 2 dager 6952551[/snapback] Kommer det mer nyheter imorgen? Ååå, Fable 2 Halo 3 Mass Effect og Too Human - vis dere Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 http://www.tothegame.com/game.asp?id=4070 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Digg å spille doom på stor skjerm Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Ingen som gleder seg til Banjo Threeie?!? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 And that's how you do a press conference. 6952486[/snapback] Egentlig ikke. Det var forsåvidt en grei konferanse. Men jeg missliker sterkt hvordan alle de store selskapene i industrien tenker på en ting nå. KRIG! Man merker at det peter moore sier bare venter på å bli brukt i fanboys debatter. Alle de eksklusive titlene de skal ha. De kjøper seg bra inn på markede. Deres illusjon at de gjør dette for forbrukerne. Og ikke fordi det bare passet best slik økonomisk. Får inn store navn og hyper opp ting. Det er det Microsoft gjorde idag. Må si det irriterte meg. Men gøy og se nye spill uansett. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Skjønner ikke hvordan folk kan være skuffa over det her, ikke alt handler om Fable, RE5, Forza, Alan Wake osv 6952558[/snapback] hehe nei selvfølgeli ikkje Er glad over mye her! Banjo var digg og høre skulle komme! Mye ekslusivt og Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Egentlig ikke. Det var forsåvidt en grei konferanse. Men jeg missliker sterkt hvordan alle de store selskapene i industrien tenker på en ting nå. KRIG! Man merker at det peter moore sier bare venter på å bli brukt i fanboys debatter. Alle de eksklusive titlene de skal ha. De kjøper seg bra inn på markede. Deres illusjon at de gjør dette for forbrukerne. Og ikke fordi det bare passet best slik økonomisk. Får inn store navn og hyper opp ting. Det er det Microsoft gjorde idag. Må si det irriterte meg. Men gøy og se nye spill uansett. 6952586[/snapback] Hva ville du gjort da, for å please forbrukerne? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Egentlig ikke. Det var forsåvidt en grei konferanse. Men jeg missliker sterkt hvordan alle de store selskapene i industrien tenker på en ting nå. KRIG! Man merker at det peter moore sier bare venter på å bli brukt i fanboys debatter. Alle de eksklusive titlene de skal ha. De kjøper seg bra inn på markede. Deres illusjon at de gjør dette for forbrukerne. Og ikke fordi det bare passet best slik økonomisk. Får inn store navn og hyper opp ting. Det er det Microsoft gjorde idag. Må si det irriterte meg. Men gøy og se nye spill uansett. 6952586[/snapback] Hva ville du gjort da, for å please forbrukerne? 6952634[/snapback] Vanskelig å si. Men jeg får et for sterkt intrykk av at de nå er for arrogante. Noe som ikke nødvendigvis selger et produkt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Noen som vet vor eg kan laste ned denne konferansen? fikk ikkje med meg begynnelsen! Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Noen som vet vor eg kan laste ned denne konferansen? fikk ikkje med meg begynnelsen! 6952670[/snapback] Skulle bli tilgjengelig snart stod det på slutten. Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det ENESTE bra med denne konkurransen var den SAFTIGE ballesparkinga i sony's generelle retning. Ellers var det jo ingenting!? Ingenting om de store titlene som er verdt å hype seg over. Hva er det dere jubler så fælt over? Dette var jo ingenting å holde fast i, hvorav i alle fall 50% var old news. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 eh, va er det du vill fram till? Viss ikkje dette var bra så vet ikkje eg! Lenke til kommentar
Qbiq Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Mala hakje vore her sia 20.18 ... :-) Barnevakt sux! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det ENESTE bra med denne konkurransen var den SAFTIGE ballesparkinga i sony's generelle retning. Ellers var det jo ingenting!? Ingenting om de store titlene som er verdt å hype seg over. Hva er det dere jubler så fælt over? Dette var jo ingenting å holde fast i, hvorav i alle fall 50% var old news. 6952705[/snapback] Da hadde du uflaks, men for oss som gleder oss over; - GoW - Banjo and Kazooie ( :!: ) - Assasins creed - Halo Wars - BioShock Var det en kul konferanse. Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Ja, kjedelig jeg gleder meg til sånne andre spill som Forza 2, Halo 3, Call of duty 3 og GTA. For sånne som meg var denne konferansen elendig. Lenke til kommentar
freke Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Kanskje noen som har kommet inn gidder å poste direktelinken til streaminga? Edit: siden jeg er så kul så gjør jeg det sjæl http://dl.groovygecko.net/anon.groovy/clie...x/live/hb_1.asx 6951953[/snapback] Elsker deg. Tazte Priv? 6951989[/snapback] :!: Det var dagens komentar hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det ENESTE bra med denne konkurransen var den SAFTIGE ballesparkinga i sony's generelle retning. Ellers var det jo ingenting!? Ingenting om de store titlene som er verdt å hype seg over. Hva er det dere jubler så fælt over? Dette var jo ingenting å holde fast i, hvorav i alle fall 50% var old news. 6952705[/snapback] Doom for pokker! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Si ifra hvis noen finner info om GoW Lenke til kommentar
Qbiq Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg hadde håpet på et ultrafett rally/bilspill... men jeg visste vel innerst inne at det ikke kom ... litt skuffet likevel, når det gjelder akkurat DET ! men fxck, det var mye annet fett... jeg har en følelse av at vi kommer til å ha det gøy i vinter, i motsetning til ps2 gutta & jentA som venter på 3`eren (og gode titler, hjelper jo ikke med boxen) muhahahaH (skikkelig ond latter) Det ENESTE bra med denne konkurransen var den SAFTIGE ballesparkinga i sony's generelle retning. Ellers var det jo ingenting!? Ingenting om de store titlene som er verdt å hype seg over. Hva er det dere jubler så fælt over? Dette var jo ingenting å holde fast i, hvorav i alle fall 50% var old news. 6952705[/snapback] Doom for pokker! 6952804[/snapback] Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 At en remake av et gammelt (og godt) spill skal være et av høydepunktene til x06 er for meg latterlig. Dere må tørre å ønske litt mer av "the super-best next-gen console" enn det vi fikk vist i dag. Utrolig skralt av skikkelig god-info. Er det noen som husker halo 2 demonstrasjonen på e3 for x antall år siden? Hvor folk hoppet og skrek når de viste fram dual-weapons og hele pakka? Der leverte de med hype og hva som bedre er. Nå var det bare gamle trailere satt i montasje, uten noen demoer ute i det hele tatt. Jeg er skuffet, og det kan ikke være så utrolig vanskelig å forstå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå