Gå til innhold

X06 konferansen sendes Live

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
And that's how you do a press conference.

6952486[/snapback]

Egentlig ikke. Det var forsåvidt en grei konferanse. Men jeg missliker sterkt hvordan alle de store selskapene i industrien tenker på en ting nå. KRIG! Man merker at det peter moore sier bare venter på å bli brukt i fanboys debatter. Alle de eksklusive titlene de skal ha. De kjøper seg bra inn på markede. Deres illusjon at de gjør dette for forbrukerne. Og ikke fordi det bare passet best slik økonomisk. Får inn store navn og hyper opp ting. Det er det Microsoft gjorde idag.

Må si det irriterte meg. Men gøy og se nye spill uansett.

Lenke til kommentar
Egentlig ikke. Det var forsåvidt en grei konferanse. Men jeg missliker sterkt hvordan alle de store selskapene i industrien tenker på en ting nå. KRIG! Man merker at det peter moore sier bare venter på å bli brukt i fanboys debatter. Alle de eksklusive titlene  de skal ha. De kjøper seg bra inn på markede. Deres illusjon at de gjør dette for forbrukerne. Og ikke fordi det bare passet best slik økonomisk. Får inn store navn og hyper opp ting. Det er det Microsoft gjorde idag.

6952586[/snapback]

Hva ville du gjort da, for å please forbrukerne?

Lenke til kommentar
Egentlig ikke. Det var forsåvidt en grei konferanse. Men jeg missliker sterkt hvordan alle de store selskapene i industrien tenker på en ting nå. KRIG! Man merker at det peter moore sier bare venter på å bli brukt i fanboys debatter. Alle de eksklusive titlene  de skal ha. De kjøper seg bra inn på markede. Deres illusjon at de gjør dette for forbrukerne. Og ikke fordi det bare passet best slik økonomisk. Får inn store navn og hyper opp ting. Det er det Microsoft gjorde idag.

6952586[/snapback]

Hva ville du gjort da, for å please forbrukerne?

6952634[/snapback]

Vanskelig å si. Men jeg får et for sterkt intrykk av at de nå er for arrogante. Noe som ikke nødvendigvis selger et produkt.

Lenke til kommentar

Det ENESTE bra med denne konkurransen var den SAFTIGE ballesparkinga i sony's generelle retning. Ellers var det jo ingenting!? Ingenting om de store titlene som er verdt å hype seg over. Hva er det dere jubler så fælt over? Dette var jo ingenting å holde fast i, hvorav i alle fall 50% var old news.

Lenke til kommentar
Det ENESTE bra med denne konkurransen var den SAFTIGE ballesparkinga i sony's generelle retning. Ellers var det jo ingenting!? Ingenting om de store titlene som er verdt å hype seg over. Hva er det dere jubler så fælt over? Dette var jo ingenting å holde fast i, hvorav i alle fall 50% var old news.

6952705[/snapback]

Da hadde du uflaks, men for oss som gleder oss over;

- GoW

- Banjo and Kazooie ( :!: )

- Assasins creed

- Halo Wars

- BioShock

Var det en kul konferanse. :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

6952705[/snapback]

Doom for pokker!
Lenke til kommentar

Jeg hadde håpet på et ultrafett rally/bilspill... men jeg visste vel innerst inne at det ikke kom ... litt skuffet likevel, når det gjelder akkurat DET ! men fxck, det var mye annet fett... jeg har en følelse av at vi kommer til å ha det gøy i vinter, i motsetning til ps2 gutta & jentA som venter på 3`eren (og gode titler, hjelper jo ikke med boxen) ;) muhahahaH (skikkelig ond latter)

6952705[/snapback]

Doom for pokker!

6952804[/snapback]

Lenke til kommentar

At en remake av et gammelt (og godt) spill skal være et av høydepunktene til x06 er for meg latterlig. Dere må tørre å ønske litt mer av "the super-best next-gen console" enn det vi fikk vist i dag. Utrolig skralt av skikkelig god-info. Er det noen som husker halo 2 demonstrasjonen på e3 for x antall år siden? Hvor folk hoppet og skrek når de viste fram dual-weapons og hele pakka? Der leverte de med hype og hva som bedre er. Nå var det bare gamle trailere satt i montasje, uten noen demoer ute i det hele tatt. Jeg er skuffet, og det kan ikke være så utrolig vanskelig å forstå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...