Straffa Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Avdekk Xbox 360s hemmeligheter Hva skjer når du kombinerer X06 med en gratis prøveperiode på Xbox Live Gold? Svaret er ni dager med renspikket, ubesudlet, topphemmelig spillglede og en mengde svært glade spillere. Et spillparadis X06 er årets spillhappening, der spilleksperter fra hele verden kommer sammen for å skape overskrifter. Vent deg store nyheter, annonsering av nye spill og kanskje en og annen sniktitt. Få en bit av kaka Straks du er på Xbox Live Gold, kan du besøke Marketplace – det beste stedet å få de siste nyhetene fra X06. Du vil kunne laste ned demoer og trailere og finne ut hva som er neste års største spilltitler – alt sammen gratis for dere lykkelige skapninger. Og selvsagt vil du kunne oppleve neste generasjons spill på Xbox Live Gold. Du kan spille favorittspillene dine med alle vennene dine, uansett hvor de er. Klar, ferdig, spill! Husk denne datoen: 20.–29. september 2006.Lås døra, dra for gardinene, slå av telefonene og slå på Xbox 360. Sørg for at den er koblet til bredbåndet, og registrer deg for gratis Xbox Live Gold. Vær der, eller bli så utrolig akterutseilt Link Your ticket to X06 You would have thought that with Gears of War, Halo 3, Grand Theft Auto IV and Pro Evolution Soccer 6 that we’d had all the Xbox 360 announcements this year. However, with third party support at an all-time high and Microsoft Game Studios putting out AAA title after AAA title, you can be sure that there will be more to come at X06. You’ll be able to get the official word first, only on Xbox.com. On Wednesday, from 6pm GMT you’ll be able to see the press conference live and direct to your desktop. What’s more, we’ll have all the news from the show with interviews and the latest game trailers, direct from the show floor. So watch this space and set the date in your diary – X06 promises to be huge for Xbox 360 gamers! Link Endret 25. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Xbox live Men 1up sa jo at PS3 er førti ganger bedre. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Xbox live Men 1up sa jo at PS3 er førti ganger bedre. 6940348[/snapback] De mente sikkert 40 ganger dyrere :!: Har du en link? Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Men 1up's Shane sa jo at PS3 er førti ganger bedre. 6940363[/snapback] Ok da. edit: Her er det jeg snakker om Avanore. mms://zdmedia.wmod.llnwd.net/a111/o1/1UP/1upshow_tgs06_320x180.wmv Endret 25. september 2006 av arnizzz Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Om du klipper rett fra en side, så sett det som quote avanore. Sånn det står nå, ser det ut som om det er du som har skrevet det første mølet. Xbox.com har ikke akkurat verdens beste skribent for å si det sånn Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Blir rein salighet framover. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Om du klipper rett fra en side, så sett det som quote avanore. Sånn det står nå, ser det ut som om det er du som har skrevet det første mølet. Xbox.com har ikke akkurat verdens beste skribent for å si det sånn 6940622[/snapback] Ok Endret 25. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Om du klipper rett fra en side, så sett det som quote avanore. Sånn det står nå, ser det ut som om det er du som har skrevet det første mølet. Xbox.com har ikke akkurat verdens beste skribent for å si det sånn 6940622[/snapback] Ok 6940646[/snapback] Sånn ja. Det var for ditt eget beste Med det sagt, må jeg si at jeg gleder meg som en unge til denne hendelsen. Håper på noen saftige nye announcements, samt å få se mer av enkelte spill, som Mass Effect og Too Human. Ikke skuff meg, MS Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Men 1up's Shane sa jo at PS3 er førti ganger bedre. 6940363[/snapback] Ok da. edit: Her er det jeg snakker om Avanore. mms://zdmedia.wmod.llnwd.net/a111/o1/1UP/1upshow_tgs06_320x180.wmv 6940388[/snapback] Gidder ikke høre på det tøvet der uansett. Hvis du/de mener PS3 er 40 ganger bedre så fint for deg/dem. Jeg mener X360 er 1000 ganger bedre. Vi alle har våre favoritter. Skjønner ikke at du skriver dette i denne tråden her. Start din egen tråd om at at 1up mener PS3 er 40 ganger bedre eller whatever Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Men 1up's Shane sa jo at PS3 er førti ganger bedre. 6940363[/snapback] Ok da. edit: Her er det jeg snakker om Avanore. mms://zdmedia.wmod.llnwd.net/a111/o1/1UP/1upshow_tgs06_320x180.wmv 6940388[/snapback] Gidder ikke høre på det tøvet der uansett. Hvis du/de mener PS3 er 40 ganger bedre så fint for deg/dem. Jeg mener X360 er 1000 ganger bedre. Vi alle har våre favoritter. Skjønner ikke at du skriver dette i denne tråden her. Start din egen tråd om at at 1up mener PS3 er 40 ganger bedre eller whatever 6940683[/snapback] Alt posetivt om PS3 er tøv og alt posetivt om 360 er fakta fra saklige kilder. Vel, vi har alle våre synspunkter og meninger. 360 er bra. men tror PS3 blir bedre på mange punkt pga den har 1år på å bli bedre på. Noe som er ganske lenge i spillverden. Uansett så er det godt å være Xbox live medlem nå. Med tanke på TGS og X06. Lurer mest på hvilke demoer som kommer ned. Det er jo alltid drømmer om hva som skal poppe opp. Men alt blir lastet ned og testet uansett Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Avanore har tydeligvis testet begge maskiner grundig, siden hans uttalelser om hvor bra den ene konsollen er mot den andre er så bombastiske. Damn, jeg trodde da man i det minste kunne vente til man har testet 1 spill på PS3 før man ga så besluttsomme konklusjoner Man har vel levd et langt nok liv til å ikke selge skinnet før bjørnen er skutt Avanore? Jeg klarer uansett ikke å se hva som er så vanskelig med å se at det er sykt kult at vi har flere maskiner å velge i mellom, og kose seg med den/de man velger å kjøpe. Greit nok er effekter, osv viktige, men når man kun har sett den ene i virkelig live blir det for dumt å påstå at den ene blir bedre enn den andre, for det vet du/dere rett å slett ikke enda. Å dømme de mot hverandre basert på opptak tatt fra show messer blir fjortissmat;) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Er likevel ikkje til å unngå at han Whiskeyløken i det klippet var nedrullet bak Sony gardiner vell vevet av Kuturagi & Co De andre hadde da forsåvidt beina plantet på jorda. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 PS3 har nettleser og jeg regner med, og forventer en slik en fra MS snart. Jeg kan godt tenke meg at PS3-Live er bedre enn Xbox Live. Grunnen er at Sony har hatt noe å sammenligne seg med, noe å strekke seg etter, altså Xbox-Live Hvis PS3 viser seg å tilby mye mer og MS ikke ser ut til å ville tilby de samme selvfølgeligheter bytter jeg glatt konsoll. At PS3 er sonefri er også særdeles hyggelig. MS bør ha mye mer oppi i ermet enn at den kan spille 1080P med en oppdatering som kanskje kommer for at jeg ikke skal bytte konsoll om PS3 tilbyr mer på Live-siden. Lang setning der ja. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Gidder ikke høre på det tøvet der uansett. Hvis du/de mener PS3 er 40 ganger bedre så fint for deg/dem. Jeg mener X360 er 1000 ganger bedre. Vi alle har våre favoritter. Skjønner ikke at du skriver dette i denne tråden her. Start din egen tråd om at at 1up mener PS3 er 40 ganger bedre eller whatever 6940683[/snapback] Noen tar ikke en spøk ser jeg. Legg merke til CRY smileyen. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Ser ut som om dagene der spillene avgjorde konsollvalget, er talte. I dag er det web browsere og allslags dilldall som er trekkplaster visst. Jaja, dere om det Lenke til kommentar
nacho Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Herregud... Hvordan er det mulig å gjøre en tråd som omhandler en konferanse som sendes live, til enda en ps3 vs 360 tråd... Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Nacho, du undervurderer fanboys:P Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Føler at jeg tilhører en minoritet da jeg kjøper konsoller kun for spill... Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Herregud... Hvordan er det mulig å gjøre en tråd som omhandler en konferanse som sendes live, til enda en ps3 vs 360 tråd... 6941155[/snapback] Sånn er det, desverre. 75% av trådene her blir slik. Ikke lenge før vi ser vold på nyhetene. X360 fans mot ps3 fans. Vent å se Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Føler at jeg tilhører en minoritet da jeg kjøper konsoller kun for spill... 6941224[/snapback] Enig med deg. Hadde tenkt til å vente til Ps3 dukket opp da jeg syntes det var flere spennende spill der, og at 360 ikke hadde noen av "mine" spill. Så dukket Saints Row opp. Dermed var det bare å kjøpe seg 360. Jeg kjøper aldri spill før jeg har lest reviews av dem. Om ps3 spillene kan man foreløpig ingenting si da ingen har testet noen ferdige spill. Om bilder fra kommende spill kan man si at det bare er Eyecandy, som ikke sier noe om spillopplevelsen. Just Cause til 360 er det godt eksempel på dette. Hypet pga fantastisk miljø og grafikk men spillopplevelsen innfrir ikke. Jeg for min del er ute etter spill med godt flyt framfor alt for mye eyecandy. Derfor er det tull og påstå det ene eller det andre om ps3. Vi vet ikke en dritt før spillene og konsollen er her. Det kommer helt sikkert noen bra titler, men husk at dette er release titler og forvent ikke noe halleluja. De fleste launchtitler suger unansett når man ser hva som kommer til en konsoll 2-3 år etter launch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå