burpen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg formaterte pc'en min her om dagen, og nå får jeg ikke lyden til å virke. Jeg vet jeg mangler cden med Lanch manager, men trodde ikke det hadde noe med lydkortet å gjøre. Tror ikke det er noen andre cd'plater med drivere jeg har mistet... Sånn ser det ut på enhetsbehandling: Noen som vet noe? Hva slags driver kan jeg laste ned? (ser jo ut som om det er mer det er noe galt med...) Har en 1557 Tundra fra ps data. Lenke til kommentar
stormx Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hvorfor har de ikke kalt Tundra'en 1337K heller?!? Hehe Tundra er jo en PC som PS Data har bygd sammen med forskjellige deler, fra en såkalt "barebook". Disse er levert av MSI på de nyeste modellene hvertfall såvidt jeg kan se på psdata.no Du burde fastsette hvilket merke, eller brikkesett det er på lydkortet ditt, og deretter gå inn på produsentens side å søke etter drivere der. Eventuelt kan du google litt på brikkesettet osv. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Tundra 1557 er bygd på det populære Aopen 1557-GLS chassiset som var blant de mest solgte barebook-maskinene i verden i 2004. Drivere finner du på Aopens hjemmesider: http://nb.aopen.com/download.aspx (Velg 1557-G i rullegardinmenyen) Endret 26. september 2006 av ventle Lenke til kommentar
burpen Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Takktakk. Fikk det til nå. Men får heller ikke nettverkskortet til å virke. (altå kabel, ikke tråløst nettverk.) Finnes ikke noe alternativ i nettverkstilkoblingsmenyen, eller noe ikon nede i høyre hjørnet. Skjer ingenting når jeg setter inn en kabel (det begynner å lyse, da men ikke noe mer) Noen som vet noe om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå