Gå til innhold

1557 problem med lydkort

burpen

Anbefalte innlegg

Jeg formaterte pc'en min her om dagen, og nå får jeg ikke lyden til å virke. Jeg vet jeg mangler cden med Lanch manager, men trodde ikke det hadde noe med lydkortet å gjøre. Tror ikke det er noen andre cd'plater med drivere jeg har mistet...

Sånn ser det ut på enhetsbehandling:

post-79527-1159218458_thumb.jpg

Noen som vet noe? Hva slags driver kan jeg laste ned? (ser jo ut som om det er mer det er noe galt med...)

Har en 1557 Tundra fra ps data.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor har de ikke kalt Tundra'en 1337K heller?!? Hehe

Tundra er jo en PC som PS Data har bygd sammen med forskjellige deler, fra en såkalt "barebook". Disse er levert av MSI på de nyeste modellene hvertfall såvidt jeg kan se på psdata.no

Du burde fastsette hvilket merke, eller brikkesett det er på lydkortet ditt, og deretter gå inn på produsentens side å søke etter drivere der. Eventuelt kan du google litt på brikkesettet osv. :)

Lenke til kommentar

Takktakk. Fikk det til nå. Men får heller ikke nettverkskortet til å virke. (altå kabel, ikke tråløst nettverk.) Finnes ikke noe alternativ i nettverkstilkoblingsmenyen, eller noe ikon nede i høyre hjørnet. Skjer ingenting når jeg setter inn en kabel (det begynner å lyse, da men ikke noe mer) Noen som vet noe om det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...