nomore Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hei Eg lurte litt på om det er ulik programvare som fungerer på Windows Smartphone, Pocket PC og Windows Mobile? Eg har sett forskjellene. Som at smartphone ikke har touch skjerm, Pocket PC er den utdaterte versjonen osv. Men vil programvaren fungere mellom disse? Eg utvikler en del programvare for håndholdte pc'er, og lurer da på om det er viktig å tenke på hvilken enhet den skal på før eg begynner, eller om eg heller kan gjøre små justeringer etterpå for å tilpasse seg hver enkelt type. Håper på svar Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Eg utvikler en del programvare for håndholdte pc'er, og lurer da på om det er viktig å tenke på hvilken enhet den skal på før eg begynner, eller om eg heller kan gjøre små justeringer etterpå for å tilpasse seg hver enkelt type. Ja, det er viktig når du starter å tenke på dette. Husk at en Smartphone ikke har mulighet til å bruke touch screen, så all navigering må gjøres med tastaturet. De fleste programmer for Smartphone vil fungere på en Pocket PC, men andre veien er det verre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå