eUnaas Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Er det slik at alle digitale kameraer kobles til pcen gjennom fireWire? eller bruker de USB? Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 All overføring av video i DV-format skjer via Firewire. Stillbilder og MPEG4-video kan overføres via USB (eller serieport). Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 09:56, skrev MagneH:All overføring av video i DV-format skjer via Firewire. Stillbilder og MPEG4-video kan overføres via USB (eller serieport). men... hehe. når jeg skal låne et digitalt kamera ogi kke har firewire kort. hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
kenneth74 Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Da går du i butikken og kjøper et. Er sikker på at du får bruk for det senere uansett. PS: Det koster ikke skjorta heller. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 3. november 2002 Forfatter Del Skrevet 3. november 2002 Quote: Den 2002-11-03 02:00, skrev kenneth74:Da går du i butikken og kjøper et. Er sikker på at du får bruk for det senere uansett. PS: Det koster ikke skjorta heller. jeg skal bruke det EN gang... (låner et kamera) selv om det koster noen få lapper så er det ikke værd det for EN gang. Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Og hvis du da heller ikke får lånt deg et kort, så antar jeg du ikke behøver å låne kameraet heller? Det billigste firewirekortet koster drøyt 300 kr. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 4. november 2002 Forfatter Del Skrevet 4. november 2002 Quote: Den 2002-11-04 10:03, skrev MagneH:Og hvis du da heller ikke får lånt deg et kort, så antar jeg du ikke behøver å låne kameraet heller?Det billigste firewirekortet koster drøyt 300 kr. de jeg låner kamera av. har innebyggget firewall kort i pcen. Lenke til kommentar
hva_som_helst Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Kan du ikke ta med HDD'en din til han/henne du låner kameraet av, og få vedkommende til legge filmen din på denne?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå