Heilage Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Litt OT; er "konge" foreldre det samme som foreldre som nesten aldri kjefter? IMO; nei. 6974975[/snapback] Det finnes andre måter å disiplinere på enn å kjefte. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Litt OT; er "konge" foreldre det samme som foreldre som nesten aldri kjefter? IMO; nei. 6974975[/snapback] Det finnes andre måter å disiplinere på enn å kjefte. 6975443[/snapback] Indeed it does. Kan ikke si jeg har fått alt for mye kjeft, men jeg føler meg disiplinert allikevel. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Mine foreldre flyttet fra hverandre. Kan ikke si at det påvirket meg noe nevneverdig, sier ikke det for å utstå som en tøffing men jeg gjorde ikke det. Var vell rundt 16 så kan være derfor jeg ikke brydde meg noe spesielt... Men jeg har ikke hatt kontakt med min mor på ca 2år, hadde jo vært morsomt å snakket med hun igjen... Endret 1. oktober 2006 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Mine foreldre flyttet fra hverandre. Kan ikke si at det påvirket meg noe nevneverdig, sier ikke det for å utstå som en tøffing men jeg gjorde ikke det. Var vell rundt 16 så kan være derfor jeg ikke brydde meg noe spesielt... Men jeg har ikke hatt kontakt med min mor på ca 2år, hadde jo vært morsomt å snakket med hun igjen... 6975571[/snapback] Du må da prate med henne! Men sånn du sier det virker det som hu har vært en skikkelig bitch? Men ta og ring henne i dag! Sku tro hu blir skikkelig glad for å prate litt med gutten sin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Ain't nuthin' here. Endret 5. november 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Huff, det var komplisert. Seriepolygami på sitt "ypperste". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Huff, det var komplisert. Seriepolygami på sitt "ypperste".Komplisert kan du gjerne si, om noen spør meg hvor mange søsken jeg har må jeg alltid tenke meg om før jeg svarer. Endret 5. november 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Mr.Berg: Joda, vet det, men som regel er foreldre slik at dem vil vite hva ungen/e føler, og snakker gjerne en god del med dem.. Ikke alle gjør det, men er en god del som gjør det. Visst ikke, SÅ må man klikke helt. Men tror det som regel går bra Lenke til kommentar
Huni Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det kommer te å være heilt jævlig i starten, men det er til det aller beste for alle. Snakker av personlig erfaring her, og er sikker på at du kommer til å se positivt på det ein dag:) Men lykke til, du trenger nok det også Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Foreldrene mine skilte seg da jeg var 4 eller 6 eller noe. Har alltid vært vant til det. Jo tidligere de skiller seg, jo mer er man vant til det, jo mindre pain! Tar buss annenhver helg ned til mora mi i Risør. Når jeg er der, tar jeg vanligvis med meg laptopen (som jeg har med meg på bussen) og stikker til Lamakar for å spille. Endret 10. oktober 2006 av ;P Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Mamma og pappa skilte seg da jeg gikk i 1. klasse elns. Det er lenge sia, og det var for det beste. Begge to har nå finni nye mennesker å dele livet med, og jeg har bra forhold te begge steforeldra mine. Litt søskensurr og stor familie, men sånt skjer. Og er en smule uunngåelig når man har skilte besteforeldre i tillegg. Skjønner at det er vondt for deg nå, men de har nok vurdert det lenge og mener nok at det er best sånn. Det kan det også være, bare du får det litt på avstand. Du bør bare håpe på et clean brudd, og at foreldra dine ikke bærer nag til hverandre i ettertid. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Mamma og pappa er skilt, men det skjedde for ca 17 år siden, så jeg tar det ikke så tungt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå