Howard Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Compucase CI-69U6 Black Ikke alle er ute etter et kabinett som imponerer selv en med doktorgrad i design og estetikk. Mange legger større vekt på tekniske løsninger og funksjonalitet ved valg av kabinett. Vi har sett på Compucase CI-69U6 Black "Ultra Silent". Les testen her. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Helsike, det ser så mye lekrere ut enn mitt sølv/sort Noisekiller kabinett! :sad: Hadde jeg visst om dette tidligere ville jeg valgt det, no doubt. Neste gang.. Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Dette kabinettet blir ganske sikkert det jeg skal kjøpe neste gang, men er det noen som vet om det går amm å bruke chiftec sine cdrom-skinneri dette kabinettet eventuelt motsatt?? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Kabinettet var fett. Av en eller annen grunn så tviler jeg på at chieftech sine cd-om skinner passer, det ville i allefall vært revulusjon, to dataselskaper som har samme standard uten å ha diskutert det 10 år først... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Dette virker som en etterligning av chieftech sine kabinettr. Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Den 2002-11-04 07:55, skrev Robkvi:Dette virker som en etterligning av chieftech sine kabinettr. Forsåvidt så ligner alle kabinetter, som er laget for å "stå", på hverandre. 5¼ oppe framme, 3½ under med viftehull under. HK er på samme plass, det samme er power supplyen. Men det er vel standarder, er det ikke? Edit: leif _________________ - Boo [ Denne Melding var redigert av: PsyDe på 2002-11-12 18:07 ] Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 finnes det da kabinetter hvor HD, Floppy, CD-rom, PSU og slikt ikke er plassert på "vanlig" plass? noen som vet om noen? :-Þ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå