Gå til innhold

Logitech Z-5500 Høyttalere 5.1 til xbox 360

Mikr89

Anbefalte innlegg

Hei.

Det jeg lurer på er,går det ann og koble dette surround annlegget http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303911&view=detailed til xbox 360 uten en sån opptisk kabel,og likevell få skikkelig surround sound?,Ikke bare lik lyd fremme som bak.

Grunn til at jeg spør er at jeg har tenkt og kjøpe en ps3 når den kommer,og vil koble den til surrounden også.

Men Z-5500 har jo bare en opptisk ingang,så da får jeg jo bare koblet til en av konsollene,så visst det er noen som kan dette med kabler og sånt setter jeg veldig pris på svar om dette går.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å få full digital lyd med 360`en må du gå inn i Console Settings--> Audio-->Digital Output--> Dolby Digital 5.1 :)

Så må du selvfølgelig huske å velge Optisk kilde på fjernkontrollern til systemet. Har samme anlegget eg også og det gir bra opplevelser i spill og film.

Lenke til kommentar
Ja det er fullt mulig, og den forskjellen det blir i lyd med optisk og ikke er ikke så veldig stor, så i en normal stue som ikke er bygd for lydgjengivning vil du knappest merke forskjell. Har selv dette settet og er kjempefornøyd. Og jeg bruker ikke optisk;)

6939683[/snapback]

Hvilke kabler bruker du da?,Har du en link?

Lenke til kommentar

nope kun optisk fra 360.

Hmm jeg har ikke funnet noe coax iafall.

(btw coax lyd kabel er 1 kabel som "ligner" på en phono plugg.)

Det er ikke det som er på den linken der iafall.

Det på den linken der ser ut som en 5.1 overgang til stereo.

eller i omvend rekkefølge.

Endret av Sgt.Stav
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...