edge Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Noen som har et opptak av innslaget som står i topic? Synes det var så endeløst morsomt, og lurer på om noen tilfeldigvis hadde det, eller vet av en plass på nettet det er. Takk Lenke til kommentar
nordsteien Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hei! Det var godt å se at det var flere enn meg som digger denne parodien på sangen Hallelujah, av Kurt Nilsen, Askil Holm, Espen Lind og Alejandro Fuentes. Jeg hørte den på P4 mandag 6. november, og den er bare utrolig bra! Har søkt og søkt og atter søkt på nettet, og jeg finner ikke ut NOE om den sangen! Noen andre som vet noe? Mener å huske at iallefall Espen Beranek Holm var medvirkende. PLEASE! Hjelp meg/ oss! Jeg MÅ få tak i den sangen! Jeg får det ikke ut av hodet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 ja gud den var fin! Den og en parodi på jan eggum, av to unge menn. Skjønner ikke hvorfor NRK ikke legger komiprisen ut på nett-tv Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 ja gud den var fin! Den og en parodi på jan eggum, av to unge menn.Skjønner ikke hvorfor NRK ikke legger komiprisen ut på nett-tv 7240657[/snapback] Komiprisen skulle uten tvil vært på Nett-TV ja, mye gode imitasjoner osv, får se om jeg ikke sender en mail... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Vil se den igjen jeg også!! Lenke til kommentar
Makky Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ingen som har fått tak i noe info om parodien? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Neimen se her da gitt Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Sykt vittig. Takk Nevnarion Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Nydelig! .-.-.-. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Trodde først at det var de ordentlige kameratene :!: Men så feil kan man ta Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Hjertlig tusen takk Lenke til kommentar
Gandax Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hehe! Kæm i helvette er egentlig Askild Holm? Jeg visste faktisk hvem det var før Gitarkameratene.. han spilte på skolen min.. En ungdomsskole.. sangen var konge.. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hehe! Kæm i helvette er egentlig Askild Holm? Jeg visste faktisk hvem det var før Gitarkameratene.. han spilte på skolen min.. En ungdomsskole.. sangen var konge.. 7358558[/snapback] "I'm a daydream believer" eller noe? Jeg vant CD da han var på skolen vår.. Har CD'en hans her.. Sikkert litt mer verdt nå Jeg måtte si navnet på Beatles-medlemmene for å vinne.. Det var jo vanskelig :!: Lenke til kommentar
Gandax Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hehe! Kæm i helvette er egentlig Askild Holm? Jeg visste faktisk hvem det var før Gitarkameratene.. han spilte på skolen min.. En ungdomsskole.. sangen var konge.. 7358558[/snapback] "I'm a daydream believer" eller noe? Jeg vant CD da han var på skolen vår.. Har CD'en hans her.. Sikkert litt mer verdt nå Jeg måtte si navnet på Beatles-medlemmene for å vinne.. Det var jo vanskelig :!: 7358803[/snapback] Altså.. Ja .. Det måtte vi på skolen min også (Tranby) Hehe han kjørte helt likt opplegg Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hvorfor tar det 10-15min å laste akkurat den videoen? Alle andre videoer på YouTube laster i normal hastighet(sitter med en 10Mbit-linje ut og inn) Lenke til kommentar
jehoeg Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Kan Noen hjelpe meg? Hvordan får jeg lastet ned det klippet med hallelujah kameratene fra komiprisen?? Jeg må ha den på dataen min hehe,den er så jævli bra! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hehe! Kæm i helvette er egentlig Askild Holm? Jeg visste faktisk hvem det var før Gitarkameratene.. han spilte på skolen min.. En ungdomsskole.. sangen var konge.. 7358558[/snapback] "I'm a daydream believer" eller noe? Jeg vant CD da han var på skolen vår.. Har CD'en hans her.. Sikkert litt mer verdt nå Jeg måtte si navnet på Beatles-medlemmene for å vinne.. Det var jo vanskelig :!: 7358803[/snapback] Altså.. Ja .. Det måtte vi på skolen min også (Tranby) Hehe han kjørte helt likt opplegg 7359053[/snapback] Kan henge meg på denne, samme prosedyre for å vinne cd. Vant ikke da men... Lenke til kommentar
excellent Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Kan Noen hjelpe meg? Hvordan får jeg lastet ned det klippet med hallelujah kameratene fra komiprisen?? Jeg må ha den på dataen min hehe,den er så jævli bra! 7657831[/snapback] Om du bruker Firefox, kan du laste ned en add-ons som heter VideoDownloader.. Og med denne kan du lagre videoen på maskina Og fy pokker for en genial parodi ass Endret 7. januar 2007 av excellent Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) HAHA! den var rett og slett genial. "E det rart han blir litt sår, når en snørrunge på 18 år. Står å lirer av seg hallelujah" Endret 7. januar 2007 av DennisV Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 HAHA! den var rett og slett genial. "E det rart han blir litt sår, når en snørrunge på 18 år. Står å lirer av seg hallelujah" 7663907[/snapback] Hahahaha, det var det beste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå