Ingenting Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Holdt på i hele kveld, men finner ikke ut hva det er. Så har noen andre problemer eller er det noe som ikke finner ut av her hjemme? Har så lyst til å spille FEAR" Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Har aldri problemer med Marketplace, men du kan trøste deg med at du går bare glipp av noe sinnsykt kult. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Tja..det går tregt her i kveld. Men det laster ihvertfall Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Holdt på i hele kveld, men finner ikke ut hva det er. Så har noen andre problemer eller er det noe som ikke finner ut av her hjemme? Har så lyst til å spille FEAR" 6939164[/snapback] Ta "test xbox live connection" Pass på at det står NAT open Deler du linje med andre folk så kan det også gå tregt Endret 25. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Holdt på i hele kveld, men finner ikke ut hva det er. Så har noen andre problemer eller er det noe som ikke finner ut av her hjemme? Har så lyst til å spille FEAR" 6939164[/snapback] Ta "test xbox live connection" Pass på at det står NAT open Deler du linje med andre folk så kan det også gå tregt 6939234[/snapback] Så tregt som 2 % på tre timer?? Noe må vel være galt da? Aldri opplevd det slik før.. Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Kom over denne nå.. Ser ut som det er andre også som har problemer. http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=472399 Vet ikke helt om det er en god nyhet men... for jeg får jo ikke plutselig fikset det.. Så da for jeg bare gråte meg i søvn. Har vel klart å downloade 100 % innen helgen vil jeg tro. Blir en flott helg da i allefall! Endret 25. september 2006 av Ingenting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå