sunberg Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hei, jeg satt og spilte CS:Source her om dagen, da datan plutselig låste seg og jeg skrudde den av. Da jeg gikk inn igjen var det mange hvite striper loddrett nedover skjermen og etter den derre Windows tingen som går bortover (Sånn her: ( [][][][] ) ) så blir bare skjermen helt svart og power-lyset på skjermen bare står og blinker. Jeg har formatert datan, men det har ikke hjulpet. Er det noen som vet hva det her kan være? På forhånd takk! Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Sjekk om vifta på skjermkortet snurrer rundt. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hei! Det virker som feil med skjermkortet, eller noe relatért. Fjern støv i vifta. Sjekk temperaturen. Prøv andre drivere. Eventuellt forsøk annet skjermkort. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
sunberg Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Den snurrer som bare det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå