Typhon Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Har to nettverkskort i servern min som kjører RH 7.3. Denne skal jo jeg sette opp som router/firewall når jeg får meg adsl om noen dager. Problemet mitt er at når jeg har 2 nettverkskort inne samtidig så får jeg ikke kontakt med den fra nettverket. Det eneste som funker er DHCP. når jeg tar ut det nettkortet som jeg bruker mot ADSL-modemet, da funker allt helt top :razz: Glemte å nevne at når jeg har 2 kort inne, så får jeg pinga/telnetta inn til modemet... Noen som vet hva som kan være galt?? Lenke til kommentar
hce Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Typhon skrev (2002-11-01 09:12):Har to nettverkskort i servern min som kjører RH 7.3. Denne skal jo jeg sette opp som router/firewall når jeg får meg adsl om noen dager. Problemet mitt er at når jeg har 2 nettverkskort inne samtidig så får jeg ikke kontakt med den fra nettverket. Det eneste som funker er DHCP. når jeg tar ut det nettkortet som jeg bruker mot ADSL-modemet, da funker allt helt top :razz: Glemte å nevne at når jeg har 2 kort inne, så får jeg pinga/telnetta inn til modemet... Noen som vet hva som kan være galt?? Høres ut som du har konfigurert kortene dine feil, søk på google.com så finner du løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå