Anubizzzz Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg har en amd xp 1800+ nedkjølt av en Thermaltake Silentviking. denn kommer langt opp 65 c* det syntes jeg er litt høyt.. men når jeg ser på tester av lignene cpuer på hardware.no. bruker de Silntviking. det jeg lurer på er om det er normalt for Silentviking å holde så høy tempratur?? er det none som kan svare meg på dette problemet?? Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg kjører xp1800 med Silent Viking. Har idle temp på 41 grader og max load på ca. 48. Men så har jeg kjølepasta (AS3) og 4 kabinettvifter + et rom som ikke akkurat holder 30 grader innetemp. Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 så det har bare med kabinettveifter å gjøre ... rommet mitt er ganske kaldt men jeg har ikke none vifter i kabinette jeg har bare et åpent Aopen hq-45 midi. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Anibizzzz: du er bare dum du... Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Siden du kjører med kabbe åpent, så har ikke viftene så mye å si. Har du flasha til den siste bios-versionen? Hvis ja, så tror jeg nok at du ikke har vært flink nok når du satt på vifta. Kjøp deg AS3 og følg Goop-guiden på overklokking.no PS! Har samme CPU og vifte. Ligger på mellom 40-50 grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå