christian1986 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hele disken min med 300 GB data, har mistet filsystemet . Finnes det noen mulighet til å rette på dette, uten å flytte filene til en annen harddisk?? Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hva menes med å miste filsystemet?? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hei! Dette må du utdype. Har bootsectoren blitt skadet? Får du feilmeldinger? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Vel, hvis partisjonstabellen er borte eller noe liknende, så ble jeg positivt overrasket over dette programmet: http://www.softpedia.com/get/System/Hard-D.../TestDisk.shtml Reddet masse hos meg hvertfall. Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Hei! Dette må du utdype. Har bootsectoren blitt skadet? Får du feilmeldinger? Hilsen, efikkan. 6939232[/snapback] Heldigvis er det ikke på bootdisken feilen er, men på lagringsdisken... Får feil i det jeg prøver å åpne stasjonen... Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Vel, hvis partisjonstabellen er borte eller noe liknende, så ble jeg positivt overrasket over dette programmet: http://www.softpedia.com/get/System/Hard-D.../TestDisk.shtml Reddet masse hos meg hvertfall. 6939245[/snapback] Ingen som vet om et program som reparerer partisjonstabellen? Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hei! Dette må du utdype. Har bootsectoren blitt skadet? Får du feilmeldinger? Hilsen, efikkan. 6939232[/snapback] Heldigvis er det ikke på bootdisken feilen er, men på lagringsdisken... Får feil i det jeg prøver å åpne stasjonen... 6939550[/snapback] Hva slags feil får du og hvordan skjedde det? Det er lettere å gi gode forslag til løsning når man vet mer om hva problemet faktisk skyldes. Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Hei! Dette må du utdype. Har bootsectoren blitt skadet? Får du feilmeldinger? Hilsen, efikkan. 6939232[/snapback] Heldigvis er det ikke på bootdisken feilen er, men på lagringsdisken... Får feil i det jeg prøver å åpne stasjonen... 6939550[/snapback] Hva slags feil får du og hvordan skjedde det? Det er lettere å gi gode forslag til løsning når man vet mer om hva problemet faktisk skyldes. 6942978[/snapback] Ok, kan være enig i det . Det som skjedde vet jeg fatisk ikke. Var vekke en helg, og da jeg kom hjem var pcen avslått. Slo den på, og lurte litt på hva det var som hadde skjedd. Vell inne i windows, da jeg skulle spille musikk, gikk det opp for meg hva som hadde skjedd. Jeg prøvde å komme inn på partisjonen, men til ingen nytte..... Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) ... Endret 17. august 2007 av EG-s Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Det samme skjedde med meg. Og det var vel dråpen som fikk begeret til å flyte over, gikk over til Linux/UNIX etter det. Getdataback reddet dataene mine (mesteparten, i hvert fall). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå