Scortech Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Sølv er tingen..sort er ikke fint..også tiltrekker det seg så mye støv... Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Er LG Flatron L194WT en mindre variant av samme skjermen? LGs hjemmeside I såfall vurderer jeg å kjøpe den... Endret 6. oktober 2006 av bureaucrator Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Er det denne det er snakk om? Lenke til kommentar
yodarcc Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) hvordan er denne skjermen vs NEC 20WGX2? Endret 6. oktober 2006 av yodarcc Lenke til kommentar
SuperChris Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Er det denne det er snakk om? 7011380[/snapback] Ja, det er den. Lenke til kommentar
Gummun Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 hvordan er denne skjermen vs NEC 20WGX2? 7011502[/snapback] Vel denne skjermen har HDCP, raskere responstid, og høyere kontrastforhold. NEC skjermen har glossy panel (bedre farger, mer gjennskinn fra eventuelle lyskilder i rommet ) og en bedre panel type. (s-ips tror jeg) Tror ikke det er noe tvil om at NEC skjemen er bedre, men den er jo strengt tatt i en annen prisklasse. ca. 1500 kr dyrere. Nec skjermen er også noe penere synes jeg, men har likevel valgt å gå for LG'en Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Vel, jeg ble lei av å vente, så jeg kjøpte Samsung-skjermen som jeg ble tipset om. Er kjempefornøyd, jeg LG-skjermen kommer aldri, det er bare juks og fanteri! Lenke til kommentar
Itw Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Sukk leita etter LG skjermen i oslo området i ste, snakke med expert å eneste som har den inne nå er expert på holmen/asker... Å de var noe langt unna å kjøre for han som skulle oppover så da blir jeg uten alikavell... Begynner også å bli passelig lei av og vente nå, men er litt dumt å kjøpe denne når den nye er på 5ms og har 2000: 1 i kontrast... Men klarer jeg vente... tja.. begynner å bli lei jah.. Skulle funnet noen som har denne, men som vil selge *kremt* kremt* *host* Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg fikk nok av venting i forrige uke og droppet planen om to slike LG-skjermer. I stedet for ble det en Dell UltraSharp 2407WFP. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 var en fin skjerm, men mye dyrere å 16ms:( Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 var en fin skjerm, men mye dyrere å 16ms:(7016064[/snapback] 6 ms (grå/grå) og 16 ms (sort/hvit) responstid Det er grå/grå responstid de fleste bruker som skrytetall i sine spesifikasjoner. Dell har brukt sort/hvit som er en god del lengre på både Dell-skjermen, LG 204WT og alle andre LCD-skjermer. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Okei så ikke det... Var desverre mye dyrere en hva jeg har tenkt og bruke da... Er vanskelig det her, sitter på kanten å er nesten jeg bestiller den LG skjermen som jeg nevnte over, men det er så surt igjenn når man bare kan vente litt å få en bedre skjerm til billigere penge... Endret 6. oktober 2006 av Itw Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Dere som har brukt denne skjermen en liten stund nå, er dere fornøyd? pluss og minus? Har selv tenkt å kjøpe denne når lønninga tikker inn. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Dere som har brukt denne skjermen en liten stund nå, er dere fornøyd? pluss og minus? Har selv tenkt å kjøpe denne når lønninga tikker inn. 7024878[/snapback] Jeg er veldig fornøyd..Prøver å spare sånn at jeg kan kjøpe en til..Dual Display Jeg har testet skjermen med flere spill og jeg har absolutt ingenting negativt å si om skjermen til nå.. Endret 8. oktober 2006 av Scortech Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jommen ble det ikke en tur på expert og plukket opp en utstillingsmodell som var 2 dager gammel Er utrolig fornøyd hittil - klare, skarpe farger, og lekker lite lys. Knall kjøp! Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jommen ble det ikke en tur på expert og plukket opp en utstillingsmodell som var 2 dager gammel Er utrolig fornøyd hittil - klare, skarpe farger, og lekker lite lys. Knall kjøp! 7034151[/snapback] samme her Men syns skjermen er litt for skarp. er vel kanskje at jeg er så vant til 3 år gamle CRT skjermen min? merker kanskje litt etterslep i windows, men ikke noe plagsomt. Har ikke prøvd andre LCD skjermer så jeg kan sammenligne med dog. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 merker kanskje litt etterslep i windows, men ikke noe plagsomt Hvordan får du det til?? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Noen som vet av en butikk som har den? Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg undrer litt på hvordan han får til etterslep, jeg har ingen problemer med det i hele tatt.. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hi hi kansje han har sånn musehale skrudd på i windows :!: Okei vurdere og sove nå jah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå