staljin Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 hm var jo ett klart skille der. skal vel ikke være sånn? 6956522[/snapback] Ja, det er klar skille, ja, ikke så sterkt som på bilde, men klar alikevel og KUN i Titan Quest. Har fått fiksa litt bedre på fargene, det er firtsatt kaldt, men det går. Det jeg er mest imponert over er klarhet av bildet og svart nivo. Her og der kan man se rød skygg på små bokstaver, men pyt pyt, det er fortsatt en god skjerm. staljin Lenke til kommentar
Boye Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Bare en bemerkning, så sant bildet er tatt med printscreen eller liknende (syntes oppløsningen liknet mistenksomt på en widescreen oppløsning, samt at bildet var veldig skarpt, litt for skarpt nesten for å være digital kamera foto).... så skal det ikke være selve skjermen som skaper de problemene. Kun et ekte fotografi vil vise hva skjermen viser fordi skjermen gjør endringer i tillegg på signalet ut av skjermkortet EDIT: Glem det, leste hele artikkelen om igjen. Beklager tabben, trodde bildet var et faktisk ueditert bilde Endret 28. september 2006 av Boye Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Må ha en tur innom expert på loddefjord imorgen..håper de har en inne til meg Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Ok, leveringsstatus på den skjermen på Netshop ble skjøvet tilbake til 6. oktober. Tror nok det blir en tur på Expert på Gjøvik i morgen ja. Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ok, leveringsstatus på den skjermen på Netshop ble skjøvet tilbake til 6. oktober. Tror nok det blir en tur på Expert på Gjøvik i morgen ja. 6968271[/snapback] Samme her! På vei opp til Expert der jeg bor etter jobb, de hadde to skjermer inne.. Utmerket! ;D Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Sånn da var det gjort.De hadde faktisk 4 skjermer igjen da jeg kom ned i butikken...Så langt er jeg fornøyd...Har prøvd ut spill som BF2 (stilt inn 1680*1050 manuelt) og har testet HL2-Lost Coast..kjempegreier...har også testet filmer,mer bestemt divx..må si jeg er positivt overrasket..svart er faktisk svart.... Kan ikke se noen Ingen døde pixler her heller. Og det selvsagt veldig positivt.. Så snart jeg får muligheten så skal jeg ha en sånn skjerm til..ingen tvil om det.. Endret 30. september 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Da har jeg og skjermen, litt liten til tv emn alt for stor til pc skjerm ^^ Ingen døde pixler ^^ skal få testa den litt Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Da har jeg også fått en! Det eneste problemet jeg kan kommentere så langt er at skjermen har en litt ustabil stand, så når jeg skriver hardt/raskt på tastaturet, så vagger skjermen i takt, noe som selvsagt er en smule irriterende.. Ekstremt bra lysstyrke og imponerende kontrast dog! Lenke til kommentar
staljin Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Kan ikke noen av de som har skjermen prøve det med Titan Quest og forbannade hull, så jeg får vite om jeg skal kalge eller ikke? Hilsen Staljin Endret 30. september 2006 av staljin Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg laster ned demoen nå Staljin Hva er det jeg skal se etter i spillet? Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Forbanna typisk. De hadde den ikke på Expert på Gjøvik, og den er utsolgt fra hovedlageret Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg var å så på denne idag. Jeg fikk høre "dette er en dritbra skjerm". Okay? Hadde ikke skjermen vært så stygg hadde jeg kjøpt den. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hadde ikke skjermen vært så stygg hadde jeg kjøpt den Stygg..?? hva som er stygt da?? Jeg må innrømme at jeg ikke liker foten..men det er alt? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hadde ikke skjermen vært så stygg hadde jeg kjøpt den Stygg..?? hva som er stygt da?? Jeg må innrømme at jeg ikke liker foten..men det er alt? 6973279[/snapback] Ja, det er foten. I det hele er ikke skjermen veldig tiltalende. Lenke til kommentar
SuperChris Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ja, det er foten. I det hele er ikke skjermen veldig tiltalende. Hva annet enn foten kan man i så fall kritisere? Den har jo ellers bare en tynn sølvramme rundt. Med mindre man må ha en haug med plexi, selvlysende kabler og viftegriller i for å matche det stygge kabinettet, er det vel helt supert? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Den ser ut som nesten alle andre skjermer på markedet idag, kjedelig. Jeg er nok veldig kresen. L203WT ser derimot mye bedre ut. Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 mulig jeg er dum eller noe ,men jeg har kjøpt denne skjermen og når jeg skal starte bf2 så kommer bf logon oppp så blir skjermen svart og den går tilbake til windows...Bruker dvi kabelen. Har prøvd på 2 pcer. Har installert driver til skjermen. Hva skal jeg gjøre ? Lenke til kommentar
staljin Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 mulig jeg er dum eller noe ,men jeg har kjøpt denne skjermen og når jeg skal starte bf2 så kommer bf logon oppp så blir skjermen svart og den går tilbake til windows...Bruker dvi kabelen. Har prøvd på 2 pcer. Har installert driver til skjermen. Hva skal jeg gjøre ? 6976001[/snapback] Det har ingeting med skjermen å gjøre, men med bf2. Les her staljin Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 får fortsatt svart skjerm og tilbake til windows Lenke til kommentar
staljin Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2006 Har opplevd det selv. Installer BF2 på nytt så løser du problemet. staljin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå