Gummun Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 ble bare konflikter med det programmet på min maskin... pcn frøys på oppstart etter installasjon.. måtte bruke systemgjenoppretting for å få hjula igang igjen.. prøvde å installere det en gang til, og da frøys ihvertfall ikke maskina men kunne ikke bruke menyen øverst Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 prøvde å installere det en gang til, og da frøys ihvertfall ikke maskina men kunne ikke bruke menyen øverst 7692325[/snapback] Du vurderte ikke å lese de to innleggene rett over deg da? (sist side) Lenke til kommentar
dTd Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 jeg får ikke justert inn skjermen bra jeg altså det er ingen andre programmer som duger til dette? jeg syns det blir vanskelig å calibrere fargen siden bakgrunnen er grå med hvite streker mellom og firekanten er en hel farge, blir så vanskelig å få til Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 jeg får ikke justert inn skjermen bra jeg altså det er ingen andre programmer som duger til dette? jeg syns det blir vanskelig å calibrere fargen siden bakgrunnen er grå med hvite streker mellom og firekanten er en hel farge, blir så vanskelig å få til 7692536[/snapback] Sjekk ut Flatpanels.dk. Har ikke testet selv,men du kan jo prøve. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) har leka mye med fargene nå, men jeg ser tydlig at rødfargen er sterker i øverste del av skjermen, det er teit, mulig å gjøre noe med det? om jeg drar et bilde fra nedre del av skjermen og opp så ser jeg klart forskjell Edit: er også umulig å få inn hvitfargen Endret 11. januar 2007 av ClaW64 Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hvordan fungerer denne skjermen ved bruk av VGA-inngangen? ..driver å setter sammen ny pc og vurderer å kjøre på onboard gpu til jeg får bruk for og dx10 kortene blir en smule rimeligere... Og jeg tror ikke det er noen onboard der ute med dvi-i enda(?) Ellers veldig fristet til å trykke kjøpknappen hos computercity i løpet av kvelden/helgen.. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hvordan fungerer denne skjermen ved bruk av VGA-inngangen? Jeg kjører min skjerm på VGA inngangen. Fungerer glimrende det. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Edit: er også umulig å få inn hvitfargen Er ganske enkelt og greit og få ordnet hvit fargen med fortemanager..Med å bruke et hvitt papir:-) Og konfigurere 2 LG 204WT er en helt annen sak fordi dette programmet støtter ikke Dual Display oppsett dessverre.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Slenger ut noen bilder herfra jeg da.... Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Venter spent på min skjerm, noen som kan fortelle om denne er større enn en 19" Crt ? Tenkte siden denne er WS. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Venter spent på min skjerm, noen som kan fortelle om denne er større enn en 19" Crt ? Tenkte siden denne er WS. 7713509[/snapback] I bredden er den MYE større og i høyden ca det samme. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 min skjerm er en del lysere nede enn oppe. er det mulig å justere på det et sted eller? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 min skjerm er en del lysere nede enn oppe. er det mulig å justere på det et sted eller? 7713578[/snapback] Begynner å få en misstanke om at det er feil på skjermen din. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Venter spent på min skjerm, noen som kan fortelle om denne er større enn en 19" Crt ? Tenkte siden denne er WS. 7713509[/snapback] en 19"fs crt er ca 17,9" 20"ws lcd er omtrent like høy som 17"fs lcd og 22"ws lcd er omtrent like høy som 19"fs lcd Lenke til kommentar
dTd Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) min skjerm er en del lysere nede enn oppe. er det mulig å justere på det et sted eller? 7713578[/snapback] Begynner å få en misstanke om at det er feil på skjermen din. 7713759[/snapback] lurer litt på det selv, men viss dere ser på det bilde i midten 2-3 poster over så ser man tydelig skille på skjermen der også :/ syns ikke så bra på min siden jeg har fått justert inn fargene oki nå, men ser jo en ganske stor forskjell på lysstyrken oppe og nede det er litt kjipt. så lurer jeg på en ting, viss jeg reduserer både Brightness og contrast til 0 så burde vel skjermen bli ekstremt mørk? fordi skjermen blir ikke så mørk at det er umulig å se, jeg ser alt helt fint når både Brightness og contrast er på 0 og gamma på -50.... EDIT: en ting til, er det sånn med dere at skjermen blir helt Fu**a når fortemaneger starter i windows? jeg har laga eget preset der, og når det starter så blir bilde på en måte delt opp i masse firekanter og spredt rund om kring, er litt vanskelig å forklare, men om jeg bare slår skjermen av og på så funker alt fett igjenn Endret 13. januar 2007 av ClaW64 Lenke til kommentar
Gummun Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 får ikke avinstallert fortemanager jeg... starter avinstallasjon og uninstall sier at jeg må restarte maskinen for å fullføre avinstallasjonen... etter reboot ligger fortemanager likevel i listen over programmer... prøvd både leggtil/fjern programmer ogfortemanagers egen uninnstall.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hvordan er denne til X360? Hvor mye tar de for denne på expert for tida? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Er vel bare til å sjekke da vel ErlendRU.. Du kan få den ene min for en billig krone..hvis du bor i Bergen da.. Hvorfor skal jeg selge den ene skjermen min tenker du?? Vel jeg trenger penger sårt så jeg må dessverre selge den ene skjermen min.. Endret 15. januar 2007 av Scortech Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Er jo ikke bare å sjekke når jeg vil kjøpe en skjerm som jeg veit funker bra til det jeg skal bruke den til.. Jeg bor ikke i Bergen, og har egentlig mest lyst på helt ny skjerm.. Edit: Ser mer og mer ut som det blir denne skjermen, virker jo veldig fin.. Endret 15. januar 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 og har egentlig mest lyst på helt ny skjerm.. Skjermen min er god som ny den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå