Gå til innhold

Endelig fått fatt i LG 204WT-SF

staljin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skal mest sannsynlig bestille denne skjermen, gleder meg :)

men har et spm, spiller bla cs 1.6 og jeg lurer på hvordann det blir å kjøre dette i ws?

kan jeg eventuelt kjøre dette i ikke optimal oppløsning uten spesielt bildekvalitetstap? (1.6 er stygt nok fra før :p)

7637559[/snapback]

noen som kan svare meg pliz :D

har et spm til, er computer city en bra butikk å bestille i fra over nettet?

og blir frakten spesielt stor siden dette er skjerm på 4.8 kg xD

veldig lyst på skjermen med den nye prisen nå ja :D

Lenke til kommentar
Jeg har, brukt dvi fra dag 1 og maks oppløsning.

Men har opplevd å få samme "sympton"skjermbilde som bas har postet ett 2-3 ganger. Måttet restarte de gangen.

Men etter at jeg oppdaterte til nyeste skjermkort driver har jeg enda ikke opplevd dette.

7639881[/snapback]

nyeste skjermkort driver?

var det ikke en lenger frem i tråden her som kjøpte hmm 2 stk... eller 1 hvertfall. som det var bære sort skjerm. Mener å huske det at det var en defekt ved skjermen og at han fikk ny.

7640215[/snapback]

sjekket skjermen på annen pc ved dvi?

7640658[/snapback]

Ja, lastet ned nyeste drivere.Men gjorde som du sa, tok skjermen med bort til en kompis og prøvde den der, funket som bare det.Han hadde et skjermkort han ikke brukte liggende, så jeg tok med det tilbake og prøvde, og sannelig min hatt ble det lys :)

Nå funker alt utmerket, så det var skjermkortet mitt som av en eller annen grunn ikke taklet full oppløsning via DVI.

Nå skal det bare justeres og kalibreres :thumbup:

Lenke til kommentar
har et spm til, er computer city en bra butikk å bestille i fra over nettet?

og blir frakten spesielt stor siden dette er skjerm på 4.8 kg xD

veldig lyst på skjermen med den nye prisen nå ja inv_biggrin.gif

Jeg betalte ca 200 i frakt. De sendte også skjermen dagen etter at jeg bestillte den,så bare bestill du.

Lenke til kommentar

nå har jeg bestilt skjermen :D gleder meg syyykt, har en dårlig 17" crt skjerm som er litt uskarp, også LG, var derfor litt skeptisk til LG men etter å ha lest alle innleggene ble jeg ganske overbevist at denne er bra :)

kom på 2517 kr med frakt og postoppkrav som betalingsmåte..

Lenke til kommentar
2 299! :D

Jeg må få kjøpt!

Har bare et lite spørsmål. Jeg har en RADEON 9600. Vil denne kunne fungere på 1680x1050?  Vil også få css på høyeste oppløsning :)

7641512[/snapback]

Du vil nok slite med de høyeste oppløsningene. Radeon 9600 er utdatert for lenge siden.

Lenke til kommentar

Jeg har forøvrig to av disse og trenger kun en. Den jeg selger er kun tatt opp EN gang og er HELT som ny, det følger også med uhellforsikring så om du skulle miste den fra terassen er du dekka. Skjermen og forsikringen ble kjøpt på ComputerCity for 3 uker siden. PM meg.. ;)

Lenke til kommentar

Enlighten me plz...

Det var en som snakket om input latency.. og LCD. Er det slik at det er høy input latency på denne skjermen(så høy som 50ms) og som gjør at jeg må plusse det på pingen min til en random server? Kan forklare litt av problemene mine.

Noen andre forresten som har prøvd denne i UT2K4? Og kan si meg litt om sin opplevelse... ?

Lenke til kommentar
@kirjogra

Var du ikke fornøyd med skjermen likevell siden du selger?

7644585[/snapback]

Jeg har ikke satt den til salgs, synes skjermen er bra den.

7647681[/snapback]

Er vel frontflip som har lånt et bilde av kirjogra.

Jeg har forøvrig to av disse og trenger kun en. Den jeg selger er kun tatt opp EN gang og er HELT som ny, det følger også med uhellforsikring så om du skulle miste den fra terassen er du dekka. Skjermen og forsikringen ble kjøpt på ComputerCity for 3 uker siden. PM meg.. wink.gif
Lenke til kommentar

Frontflip: 2600 er jo over det den koster i butikken jo ;)

Du skriver at den koster 3000 men det medfører ikke riktighet, er jo mye billigere enn det nå.

Min har blitt sendt nå :dribble:

Har jeg den på tirsdag tror dere?

05.01.07 20.38 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO

Lenke til kommentar

tipper du har den på mandag, spørs jo hvor i lande du bor også da, men jeg pleier å få pakker fra oslo inn til byen her dagen etter at de er i oslo så ligger de på omlastningsterminalen her og blir sendt til posten nærmer meg dagen etterpå, og posten er vel i drift på lørdag, så den bør være hos meg på mandag, jeg bør i østfold btw :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...