Xcrtry Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er det noen som veit om den strømforsyninga er bra? har tenkt å bestille den, men veit ikke om den er bra.. syntes den så ut til å være bra til den prisen... http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309427 Her kan dere se PSU'n... Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Jeg hadde nesten lik PSU, bare EXT utgaven. Med 140mm vifte så er denne helt lydløs, men ikke sterk nok til å dra X1800 kortet mitt. Da ble de 400W for lite. Men ingen dum PSU det der Iallefall EXT PSU min hadde 140mm vifte. Den du liker til har "bare" 120mm Endret 25. september 2006 av _tHokA_ Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Den skal fungere helt OK. Om du har mye/kraftige komponenter i maskinen eller overklokker så ville jeg nok gått for et annet merke (også med tanke på støy). Tagan, Mist og Seasonic er merkene jeg anbefaler om man vil ha kraft og stillhet. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Litt for lite guffe i den, men brukte tilsvarende for ca. 2 år siden. NorthQ har de stilleste PSU'ene jeg har prøvd i hvert fall Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) hold deg unna northQ ! kompis av meg bestilte akkurat den fra komplett, da han hadde kobla alt til så smalt det, og det var det, psu død, fikk en ny av komplett og det samme skjedde.. sats heller på denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319877 Endret 26. september 2006 av Storleer Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Jeg trenger bare ny PSU for å drive skjermkorte mitt.. har for liten PSU til å drive det på fullt nå.. har ett XFX geforce 6800 XT.. Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Litt for lite guffe i den, men brukte tilsvarende for ca. 2 år siden. NorthQ har de stilleste PSU'ene jeg har prøvd i hvert fall 6941121[/snapback] Høres ut som det er noe annet som er problemet... Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg trenger bare ny PSU for å drive skjermkorte mitt.. har for liten PSU til å drive det på fullt nå.. har ett XFX geforce 6800 XT.. 6945386[/snapback] Så lenge du ikke har masse ekstra stuff i pcen skal det går veldig fint Har en pc hjemme med X1900XL, AMD64 3200+ + det vanlige... går glatt, men har mine mistanker ang. overklokking... spenningene er ikke alltid like stabile... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå