Landeplagen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Noen ganger når vi slår på maskinen vår, virker ikke musa! Det er skikkelig irriterende. For å fikse det må vi koble ut og inn i en annen USB port. Jeg leste i Komputer at dette kunne enkelt fikses - Jeg finner ikke bladet igjen. Noen som vet? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hei! Jeg liker ikke USB-muser. Men har du forsøkt nye drivere til hovedkortet(brikkesettet)? Jeg kan ikke love at det vil hjelpe. Er det forresten trådløs mus også? Har du forsøkt andre muser? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
stompy Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hei! Jeg liker ikke USB-muser. Men har du forsøkt nye drivere til hovedkortet(brikkesettet)? Jeg kan ikke love at det vil hjelpe. Er det forresten trådløs mus også? Har du forsøkt andre muser? Hilsen, efikkan. 6938711[/snapback] Hvorfor liker du ikke "USB-muser"? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hei! Jeg liker ikke USB-muser. Men har du forsøkt nye drivere til hovedkortet(brikkesettet)? Jeg kan ikke love at det vil hjelpe. Er det forresten trådløs mus også? Har du forsøkt andre muser? Hilsen, efikkan. 6938711[/snapback] Hvorfor liker du ikke "USB-muser"? 6939760[/snapback] Nettopp på grunn av lignende problem, gjerne feil med drivere osv. Jeg har opplevd mye gjennom noen år som frilens-supporter. Fornøyd med begrunnelsen? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 avinstaller muse driverene. Kan også fjerne usb portene i enhetsbehandling (vil bli reinstallert ved neste reboot). Men tipper nye drivere til mus vil gjøre susen. Kan også forsøke å sjekke at i bios så står det at den skal detektere mus/tastatur på usb. Tviler på at dette er problemet, men kan jo sjekke det. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Finner ikke drivere til CreAtive Wireless Optical 3000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå