Gå til innhold

Etaten - Hva synes du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja den var bra,lo godt når Rikard kjørte sjefen inn i heisen på stolen. :) Det store spørsmålet er jo nå om hvem som får sparken,tviler på at det er Rune. Imidlertid synd at det kun er 1 episode igjen.

7163210[/snapback]

Synd at det ikke er mere enn 1 episode igjen. Men vi kan vel kanskje håpe på mer, serien har utvilsomt hatt en stigende kurve fra de første programmene og fram til episode 5,6 og 7 som har tatt helt av. Morsomt om de kunne avsluttet i samme stilen som de er inne i nå :)

Lenke til kommentar
Ja den var bra,lo godt når Rikard kjørte sjefen inn i heisen på stolen. :) Det store spørsmålet er jo nå om hvem som får sparken,tviler på at det er Rune. Imidlertid synd at det kun er 1 episode igjen.

7163210[/snapback]

Jeg tror Tor går av selv :p eller så hadde det vært morsomt å se Rikards reaksjon om han ble sparket

Lenke til kommentar
Kjempe bra serie. Virkelig bra skuespill av skuespillerne. Veldig imponert over Jon Sælid som spiller Rikard.

Skuespillerne som gjør serien bra.  :thumbup:

Synes hver episode har noe bra. Favorittepisoden min til nå er den hvor Tors sønn Jørgen kommer på besøk, veldig bra.  ;)

7182453[/snapback]

Det er min favoritt også, tett fulgt av den som kom før, med persiennene osv :)

Lenke til kommentar
Jeg tror Tor går av selv  :p  eller så hadde det vært morsomt å se Rikards reaksjon om han ble sparket

7182482[/snapback]

Ja kanskje Tor går av og Rikard blir sjef.(Selv om han tror han er det allerede) :)

Blir en serie jeg skal ha på DVD hvis det kommer. Vanskelig å plukke ut enkeltepisoder da jeg synes hver enkelt er veldig bra,men den med periennene var bra,og den tidligere da Rune etterligner Gudfaren. Og selvfølgelig den med Jørgen da,"DOS bølla".

Lenke til kommentar
Jeg tror Tor går av selv  :p  eller så hadde det vært morsomt å se Rikards reaksjon om han ble sparket

7182482[/snapback]

Ja kanskje Tor går av og Rikard blir sjef.(Selv om han tror han er det allerede) :)

Blir en serie jeg skal ha på DVD hvis det kommer. Vanskelig å plukke ut enkeltepisoder da jeg synes hver enkelt er veldig bra,men den med periennene var bra,og den tidligere da Rune etterligner Gudfaren. Og selvfølgelig den med Jørgen da,"DOS bølla".

7184118[/snapback]

Hver episode har sine gullkorn, men som så mange ganger før er etter min mening de 3 seneste episodene noen hakk over de resterende.

Jeg kan også meddele at Etaten kommer på DVD allerede i november :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Har bare sett en par episoder, og syntes det er helt grei underholdning. Eneste gangen jeg lo skikkelig høyt var når de hadde modda på banneren til atle, den penisen og alt ting.

Så sitter de der og ler i 5 minutter. Sykt bra den latteren til han med brilene :)

Lenke til kommentar

Synes episoden var konge...Richard som delte ut doc og når Rune tok Godfatherparodien og skulle selge inventar fra dødsboet :lol:

Konge avslutting med Tor halvveis ute av vinduet med det feteste blikket ever :)

Håper på en sesong til eller noe :innocent: men da håper jeg Rune fortsatt er med :(

Lenke til kommentar
Synes episoden var konge...Richard som delte ut doc og når Rune tok Godfatherparodien og skulle selge inventar fra dødsboet  :lol:

7208881[/snapback]

Snakk om gjeng.... :D Synd at det er over,men håper på en eventuell sesong 2 i nær fremtid. Håper da selvfølgelig at Rune er med,blir ikke helt det samme uten den mannen vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...