Jaffe Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Haha, dagens episode tok jo helt av mot slutten! Trodde jeg skulle dø av latter :!: Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Haha, ja.. Litt av et forhold til hunden sin :!: Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Haha, ja.. Litt av et forhold til hunden sin :!: 7108083[/snapback] Det kombinert med sjefen som snøvler, ungen som ikke sier noe og har vært i dos å sletta alt Richard har lagra, hu ene som har fått varmluft i balongen og et kart som stadig detter ned... Dette tok seriøst av, de to siste episodene har rett og slett vært konge Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Haha, ja.. Litt av et forhold til hunden sin :!: 7108083[/snapback] Det kombinert med sjefen som snøvler, ungen som ikke sier noe og har vært i dos å sletta alt Richard har lagra, hu ene som har fått varmluft i balongen og et kart som stadig detter ned... Dette tok seriøst av, de to siste episodene har rett og slett vært konge 7108150[/snapback] Helt genialt :!: "Ungen har vært i DOS -- selve hjernen i maskinen -- og sletta alle dokumentene jeg hadde skrevet på fritida om reverud gård! Hæhæhæ?!" Trodde jeg skulle dø av latter :!: Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Haha, ja.. Litt av et forhold til hunden sin :!: 7108083[/snapback] Det kombinert med sjefen som snøvler, ungen som ikke sier noe og har vært i dos å sletta alt Richard har lagra, hu ene som har fått varmluft i balongen og et kart som stadig detter ned... Dette tok seriøst av, de to siste episodene har rett og slett vært konge 7108150[/snapback] Haha, ja.. Litt av en arbeidsplass Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Helt enig! Gårsdagens episode tok helt av! Jævlig morsom han som irriterer seg over alt! Lenke til kommentar
orginal Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Synes gårsdagens episode var en stor skuffelse i forhold til den forrige. Bare jeg om det eller? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Serien har sine gullkorn. Ser for meg at det er sånn det er på mange kontor Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Serien har sine gullkorn. Ser for meg at det er sånn det er på mange kontor 7116411[/snapback] Det er sånn på mange kontor. Men alle særingene på samme kontor er ikke så vanlig Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Det er sånn på mange kontor. Men alle særingene på samme kontor er ikke så vanlig 7116490[/snapback] Jeg har en liten anelse om at de samles på fylkeshuset :!: Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Syntes denne serien blir helt ubeskrivelig bra, utrolig morsomt og karakterer der man kjenner godt igjen. Liker best Rune der jeg da. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Nok en suveren episode av Etaten. Lo godt av ungen som hadde vært å laget krøll i DOS. Han var jo som snytt ut av nesa til Tor,samme gange som faren sin hadde han også når han gikk. Og like artig er det hver gang Tor har "samtale" med den mumlende sjefen,men de blir alltid enige da. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Syntes denne serien blir helt ubeskrivelig bra, utrolig morsomt og karakterer der man kjenner godt igjen. Liker best Rune der jeg da. 7116532[/snapback] Rune er konge, synes nesten synd på han, får jo alltid de kjipeste stedene på kontoret. Nå er det vel kopirommet Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Syntes denne serien blir helt ubeskrivelig bra, utrolig morsomt og karakterer der man kjenner godt igjen. Liker best Rune der jeg da. 7116532[/snapback] Rune er konge, synes nesten synd på han, får jo alltid de kjipeste stedene på kontoret. Nå er det vel kopirommet 7116995[/snapback] Men han kan jo trøste seg med hunden da "Jajja, pappa er så glad i deg. Ååå, du må aldri gå fra pappa igjen, han er så glad i deg, jadajadajada jeg er så glad i deg" :!: Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg vil si den beste episoden var da de hadde fått elektriske persienner! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg vil si den beste episoden var da de hadde fått elektriske persienner! 7123720[/snapback] He he..Ja, den var så bra! :!: Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg vil si den beste episoden var da de hadde fått elektriske persienner! 7123720[/snapback] He he..Ja, den var så bra! :!: 7124575[/snapback] De to siste episodene, altså den dere snakker om og den som var sist, med kartet, sønnen og hunden er mine desiderte favoritter. Vill ikke rangere de, men mener at det er mange, mange ganger bedre en de som ble sendt før... Lenke til kommentar
rareben Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvorfor er det alltid en BMW X3 som kjører forbi Etaten? Er NRK sponset av BMW? De har jo som kjent ikke noe reklame. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvorfor er det alltid en BMW X3 som kjører forbi Etaten? Er NRK sponset av BMW? De har jo som kjent ikke noe reklame. 7159599[/snapback] Hvor vises den? På begynnelsen av programmet? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Aner ikke, men gårsdagens episode var jo bare helt genial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå