Gå til innhold

Etaten - Hva synes du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, ja.. Litt av et forhold til hunden sin :!:

7108083[/snapback]

Det kombinert med sjefen som snøvler, ungen som ikke sier noe og har vært i dos å sletta alt Richard har lagra, hu ene som har fått varmluft i balongen og et kart som stadig detter ned...

Dette tok seriøst av, de to siste episodene har rett og slett vært konge :)

Lenke til kommentar

7108083[/snapback]

Det kombinert med sjefen som snøvler, ungen som ikke sier noe og har vært i dos å sletta alt Richard har lagra, hu ene som har fått varmluft i balongen og et kart som stadig detter ned...

7108150[/snapback]

Helt genialt :!:

"Ungen har vært i DOS -- selve hjernen i maskinen -- og sletta alle dokumentene jeg hadde skrevet på fritida om reverud gård! Hæhæhæ?!"

Trodde jeg skulle dø av latter :!:

Lenke til kommentar

7108083[/snapback]

7108150[/snapback]

Haha, ja.. Litt av en arbeidsplass :D

Lenke til kommentar

Nok en suveren episode av Etaten. Lo godt av ungen som hadde vært å laget krøll i DOS. :D Han var jo som snytt ut av nesa til Tor,samme gange som faren sin hadde han også når han gikk. Og like artig er det hver gang Tor har "samtale" med den mumlende sjefen,men de blir alltid enige da.

Lenke til kommentar
Syntes denne serien blir helt ubeskrivelig bra, utrolig morsomt og karakterer der man kjenner godt igjen. Liker best Rune der jeg da.

7116532[/snapback]

Rune er konge, synes nesten synd på han, får jo alltid de kjipeste stedene på kontoret. Nå er det vel kopirommet :D

Lenke til kommentar
Syntes denne serien blir helt ubeskrivelig bra, utrolig morsomt og karakterer der man kjenner godt igjen. Liker best Rune der jeg da.

7116532[/snapback]

Rune er konge, synes nesten synd på han, får jo alltid de kjipeste stedene på kontoret. Nå er det vel kopirommet :D

7116995[/snapback]

Men han kan jo trøste seg med hunden da :)

"Jajja, pappa er så glad i deg. Ååå, du må aldri gå fra pappa igjen, han er så glad i deg, jadajadajada jeg er så glad i deg" :!:

Lenke til kommentar
Jeg vil si den beste episoden var da de hadde fått elektriske persienner!

7123720[/snapback]

He he..Ja, den var så bra! :!:

7124575[/snapback]

De to siste episodene, altså den dere snakker om og den som var sist, med kartet, sønnen og hunden er mine desiderte favoritter. Vill ikke rangere de, men mener at det er mange, mange ganger bedre en de som ble sendt før...:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...