Gå til innhold

Etaten - Hva synes du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dagens episode var knall. Lo ganske godt da mailen dukket opp på alle skjermene...

7059157[/snapback]

Ja,da er vi flere. Det som er noe av høydepunktene for meg,er den vanvittige tørre og lavmelte latteren som kommer noen ganger. Du har selvfølgelig "Rikard" som har en latter som kunne skremt en elg,mens "Tor" med sin mer humrende,usikre og tørre latter. :D Tror faktisk de persiennene hadde kommet rimelig fort ned hadde det vært mitt kontor.

Lenke til kommentar

Har begynt å like serien veldig godt, så omtrent alle episodene i går på nett-tv. Fikk latteranfall med den Saddam-mailen, ikke at det var så villt morsomt i seg selv, det er mer Rikhard og den syke latteren hans som gjorde det :D. Og alle de andre sprø tingene han finner på. Atle er genial, og er enig i at han drar meste av serien, selv om Rikhard og er hysterisk til tider... Ikke stor fan av Siw-Anita, men det får så være. Skal helt klart følge videre med på denne :).

Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg liker denne serien.

Og jeg innbiller meg at det til tider slik det jobbes i plan og bygningetaten.

Det inntrykket ble ikke noe svakere av utsagnet i Ranablad om serien.

http://www.ranablad.no/nyheter/article2347533.ece[/url] ']Inspirert av genser

Antonsen og hans team ble tatt imot av det han omtaler som «en velvillig og hyggelig bygningssjef».

– Han ga oss innføring i noen rutiner og prosedyrer for søknadsprosesser. Meget bra og anvendelig input for oss. I tillegg ble vi inspirert av en av genserne til de ansatte der oppe, opplyser han.

Antonsen ber om tilgivelse hvis han har gjort noe kritikkverdig:

– Hvis det nå er slik at jeg har bedrevet noe som i KrF og Syvertsens øyne er kritikkverdig, vel, så tilgi meg. Det er jo de som skal være gode til sånt, sier han.

Tillitsvalgt for de ansatte i Ullensaker kommune, Erik Hajum, ler høyt av serien om kommunebyråkratiet:

– Jeg må vel innrømme at vi kjenner oss litt igjen. Det gjør at serien er ekstra morsom, sier Hajum til Romerikes Blad. (ANB)

Lenke til kommentar

Genial serie! Må si jeg liker Rikard best. Latteren hans er jo bare genial :!:

Humra litt da Tor skulle lage ny logo i sist episode:

"Plotter du det i DOS da, eller? ... hehe... heh."

Ellers er han som sitter på kopirommet (husker ikke navnet i farten) nokså morsom til tider (skåne- og mafiagreiene) :!:

Lenke til kommentar

Jeg synes det er så forbanna tørt. Men grunnen til at jeg ser på det er at jeg kjenner meg så JÆVLIG igjen. Jobber på vgs, og jeg kan seriøst koble ALLE rollene i Etaten mot noen her på bygget. Det er nesten skummelt til tider.

Spesielt den der jævla regelryttern som baksnakker alle. Har en slik liten dritt her, måtte han brenne :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...