Landeplagen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Har du noen tanker rundt den nye komi-serien "Etaten"? Synes selv det er et sånn "ser det bare hvis det ikke er noe annet" program, egentlig. Kan være litt artig noen ganger. Endret 26. september 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg tror det ble litt for tørt til å slå ordentlig ann, men litt morsomt er det jo. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Jeg har store forhåpninger for den serien. Tror det bare blir bedre og bedre etterhvert som vi blir bedre kjent med karakterene. Endret 26. september 2006 av Toa Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 etaten har jeg ikke sett så mye på men skal se den neste gang det kommer på tv får se da Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Synes serien er helt grei, ikke overveldene og ikke drålig. Noe er morsomt, men noe blir rett og slett for tørrt for at jeg skal finne det gøy. Håper det tar seg opp i den siste halvdelen. Karakterene jeg liker best er: Tor (særlig når han svettet og når han løper ut i bilen for å høre på den sangen. Da er han god) Sjefen: Ler ustoppelig når han snøvler i vei. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg har bare sett litt, for det kræsjer jo med 24 Men det lille jeg har jeg sett har jeg likt. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Synes Etaten er knall. Artig å se en sjef som er så lite komfortabel. Titt og ofte ut i bilen for å få fred og utslett når han blir stressa. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Syns det var ganske morsomt, faktisk. Dog syns jeg noen av skuespillerne ikke er så flinke, særlig ho der fra Mot i Brøstet eller hvor ho spilte, ho litt runde. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Haha! Jeg så alle episodene nå nettopp, fikk meg et par latterkuler ja. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Må skrive meg på den "listen" som sier at det er ikke _så_ fryktelig artig serie, men noen gullkorn er det ja Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 virker som de prøver en spinoff av "The Office" som er en genialt mye bedre serie... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Virker som..? Det er vel ganske tydelig at de gjør nettopp det, det er ingenting å lure på. Det som er artig i forhold til UK (og US, bare for å nevne den spinoffen), er at alt foregår på norsk. Syns jeg, da. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Synes hverken Steve Carell eller Atle Antonsen kan måle seg med Ricky Gervais, de blir dårlige kopier... "Trust, encouragement, reward, loyalty... satisfaction. That's what I'm... you know. Trust people and they'll be true to you. Treat them greatly, and they will show themselves to be great. " Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Det skal sies at jeg er en stor fan av Atle Antonsen,og ler vel egentlig bare jeg ser mannen. Hadde blitt labert uten han i serien. Har forøvrig ikke sett "The Office" som det refereres til her. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Rar serie, og kan godt forstå at folk ikke synes det er morsomt, samboeren min synes ikke det var noe, men det passet utmerket for meg Lenke til kommentar
Chubby Ninja Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 en av grunnene til at the office ble den suksessen den ble var på grunn av at de brukte helt ukjente skuespillere. Etaten gjør en feil ved å fylle alle rollene med folk vi har sett på tv i 20 år. Synes ikke Etaten var no særlig. Atle antonsen er en god skuespiller, synes bare resten av crew overspiller. Og som andre har nevnt; det er en smule tørt. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Genial serie! Henter frem de verste fra slike kontorer. Ja, for det er faktisk slik folk er rundt om i landets kommunale kontorer. Karakterene er rene stereotypene, da spesielt disse to med skjegg. Akkurat slik ser de foka ut i min kommune også. The Office var en fantastisk serie, men Etaten er ikke et plagiat av den, slik den amerikanske The Office var. Alt kan sammenlignes (viser til forord i gårsdagens VG), men likhetene er ikke _så_ mange. Norsk og britisk humor, ja takk! Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Åhh, jeg sitter og ser på sist episode nå. Rikard :!: Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Har bare sett 3-4 episoder, alle på nett-tv, men synes egentlig at det er ganske morsomt. De jobber så lite og det blir styr rundt alle mulige filleting. :!: Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Kundebehandlingen er også ganske morsom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå