cliffme Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Shuttle har jo kabinetter som er en etg større (dvs plass til 2).. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 har jo dette Mener du finner det også på AM2 platformen. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Ja, har sett det. Men jeg synes det ble litt høyt. Dessuten er jeg litt skeptisk til SIS brikkesettet. Støtter det core 2 duo? Komplett listet kun opp en Pentium D prosessor under tilbehør. Ørjan... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Det skulle overaske meg vis det ikke støtter C2D prossessorer, shuttel prøver å være litt i forkant av markedet. De må dem for å over leve. Fant forresten AM2 versjonen av kabinettet. Jeg vurderte dette litt, men når det bare var 2 minne slotter så ble det ikke så aktuelt lengre + levrandøren min har det ikke ^^ Her EDIT: Nei, det støtter ikke C2D alikevel. Ref, kommentarene i denne artikkelen. Men AM2 støtter jo alt man kan ønske seg =) Endret 29. november 2006 av bIsk0p Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det skulle overaske meg vis det ikke støtter C2D prossessorer, shuttel prøver å være litt i forkant av markedet. De må dem for å over leve. Fant forresten AM2 versjonen av kabinettet. Jeg vurderte dette litt, men når det bare var 2 minne slotter så ble det ikke så aktuelt lengre + levrandøren min har det ikke ^^ Her EDIT: Nei, det støtter ikke C2D alikevel. Ref, kommentarene i denne artikkelen. Men AM2 støtter jo alt man kan ønske seg =) 7388844[/snapback] Beregnet for brukere med stramt budsjett... Man kan vel ikke få alt man vil, man får det man betaler for... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Beregnet for brukere med stramt budsjett... Man kan vel ikke få alt man vil, man får det man betaler for... 7391119[/snapback] Helt sant .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå