zhorty Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Heisann. Har i det siste hatt problemer med at PC'en pluttselig, helt uventet, restarter seg automatisk. Skjermen blir helt svart, alt stopper, og den restarter. Dette skjedde etter jeg satt inn en NEC DVD-brenner i maskina (Som fungerer helt fint). Forslag til hva som kan være problemet? Takk på forhånd! :-) Mvh, Fredrik Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hei! Skjer dette i spesielle situasjoner? Hvordan går det om du kobler fra DVD-romen? Kanskje strømforsyningen er for svak? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Prøv å ta ut DVD-romen igjen. Varmeproblemer? (Om DVD romen ødelegger for luftflyten i et kabinett som allerede er helt på max kapasitet vil dette kunne ha noe å si)? Blåskjemer den? Lenke til kommentar
zhorty Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Dette skjer helt pluttselig, uten at jeg gjør noe som helst spesielt. Er ikke varmeproblemer, verken CPU eller andre steder. Får ingen bluescreen, skjerm blir svart i et par sekunder før den restarter seg. Det er heller ingen problemer med strømlevering/PSU. Har hatt en cd-rom der tidligere (Som jeg altså byttet ut med dvd-brenneren). Skal prøve å ta ut rom'en imorgen, og se om det gjentar seg. Endret 25. september 2006 av zhorty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå