snillekim Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg har en bluetooth handsfree, som jeg har hatt rundt et år eller noe. Men den har nå ligget uladet i et par mnd uten at jeg har brukt den, og den er tom for strøm. Og nå vil den ikke lades. Når jeg setter i ladepluggen så lyser det et rødt ladelys på handsfreen i mellom 5 til 30 sekunder. Også slukkes det. Jeg har prøvd lenge å få liv i den. Er det noen her som har hatt det samme problemet og vet hvordan dette kan fikses? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Lithium-ion-batterier tåler ikke å ligge ubrukt over lengre tid. Prøv å la den stå i laderen i 30 minutter. Hvis det fremdeles ikke tar imot lading, må du kjøpe nytt batteri. Dette kan som regel ikke skiftes av deg, så det må inn til et verksted. -snubbel Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Men da blir det omtrent like billig å kjøpe ny sikkert. Men takker for svar. Har prøvd å ha den på lading i timer, uten resultat. Ingen ting varer evig desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå