Betenkt Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Er det mulig å se hvilke sanger jeg har satt skal komme etter den nåværende sangen (Enqueue). Eks. jeg hører en sang også mens den spilles setter jeg 13 sanger i Enqueue, kan jeg gå et sted og stokke om på rekkefølgen, fjerne en sang e.l.? Endret 26. september 2006 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 1. Du har ikke sagt hvilket program du bruker til avspilling av musikk. 2. "enqueue" er et verb, som betyr "å sette i kø" substantivet er "queue" som betyr kø. Ergo, man setter ikke sanger i "enqueue", man setter sanger i kø ("queue"). -C- Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Er Winamp! Hadde skriv et post (viste ikke om Enqueue betydde at man satt sangen etter nåværende sang) og akkurat når jeg hadde postet bekreftet Winamp dette ved å spille sangen jeg satt som Enqueue i sta. Men så lurte jeg på det som står over Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 i winamp tror jeg du kan endre køen inne i "jump-to-file" dialogboksen.. Gi Winamp fokus og trykk "j". -C- Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Jo da. Jump to file. Men jeg har lasta inn all musikken min: Libary -> Add media ti libary Da ligger musikken som et bibliotek i denne fanen til høyere: Lcal Media og under der Audio. Der vil da musikken være og jeg kan søke i den og slikt. Dette blir de samme funskjonene som i Jump to file bortsett fra at det er et bedre lay på denne måten. Men Jump to file kan du se hvilke sanger som er enqueue og da budre man det på den måten jeg gjør det på også? Endret 26. september 2006 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Er ikke sikker på om jeg forstår problemstillinga di engang. For å stokke om sanger i playlist i Winamp trenger du jo bare markere en sang, holde inne musknappen og flytte den opp/ned etter ønske. Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 I playlisten min blir sanger satt i kø merket med [1], [2], [7] osv etter sang-tittel.. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jo men hvis jeg har forstått han riktig så vil han endre rekkefølgen på sangene i køen, ikke i spillelisten. Og akkurat det er jeg veldig usikker på hvordan gjøres. Og om du får den opp i medialibraryen vet jeg heller ikke. Mediabiblioteket til winamp har sine mangler (imho). -C- Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Jo men hvis jeg har forstått han riktig så vil han endre rekkefølgen på sangene i køen, ikke i spillelisten. Og akkurat det er jeg veldig usikker på hvordan gjøres. Og om du får den opp i medialibraryen vet jeg heller ikke. Mediabiblioteket til winamp har sine mangler (imho). -C- 6941204[/snapback] Akkurat! ikke noe spilleliste! Jeg har lasta inn all musiken min: Libary -> Add media to libary Da vises musikken i fanen Local media også klikker du Audio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå