jojoen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hei samboeren min har nettopp kjøpt seg Nokia 6131. Så han lurte på om det var en måte å kopiere telefonlisten (gjerne alt) fra den gamle SE630. For vi syns å huske at vi kunne det når den var ny. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Han mener vel SE T630? I så fall er det bare å kopiere kontaktene over til simkortet. Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hei samboeren min har nettopp kjøpt seg Nokia 6131. Så han lurte på om det var en måte å kopiere telefonlisten (gjerne alt) fra den gamle SE630. For vi syns å huske at vi kunne det når den var ny. 6938152[/snapback] Dere kan bruke Gsmsync.net for eksempel. , som er en gratis tjeneste. Har du NetCom kan du bruke KontaktSync og har du Telenor kan du bruke MobilBackup. disse tjenestene koster penger. Jeg hartestet alle sammen og foretrekker Gsmsync.net spesiellt siden det er gratis* og du får synkronisert kalender og notater også. Og det fungerer på alle abonnement. *Husk at du må betale for datatrafikk. Lenke til kommentar
jojoen Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Ja selvfølgelig mener han det TAkk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå