Bimmelom Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Ja, har 5500 sanger på Ipoden nå, men skal ha over et par til. Men, saken er at jeg ikke får det til. På "Bibliotek" har jeg 7400 sanger, og noen av sangene jeg skal ha over ligger der. Så, hvordanf får jeg egentlig de over ? Syns Itunes er noe dritt igrunn. Men takker for hjelp Lenke til kommentar
Moal Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 sikker på at den ikke er full? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Den er ikke full. Men hvordan får jeg kun over en sang ? Noen som kan forklare ? Lenke til kommentar
Zyrion Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Bare spill av sangen du skal ha i itunes... så legger den seg automatisk innpå bibloteket er vertfall slik eg gjør det Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Høgreklikk på iPoden i iTunes, velg «iPod Options». Velg «Manually manage songs and playlists». Trykk OK og du kan no dra låtene over til iPoden manuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå